![]() |
Een vaginaal mondmasker
Mag ik een maandverband over mijn bakkes plakken?
|
Ja. En liefst aan recyclage doen aub.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doet er maar ne pamper over. :roll:
|
Citaat:
|
Geachte heren
Onlangs bracht ik noodgedwongen een bezoek aan een nieuwe winkel. Dit betekent dus een heuse zoektocht naar de gewenste goederen. Ik was gejaagd en nam bij vergissing de verkeerde afslag naar de gang met de pisdoekjes. Gelukkig maakte (West-Vlaams: "miek") mijn lichaam net op een tijd een tegenbeweging, nl. een achterwaartse val. Hierdoor liep mij lichaam gelukkig geen blijvende schade toe. Waarschuwing: Aanraking met pisdoekjes is dodelijk! Alleszins niet op uw gezicht (West-Vlamsj: "muule", Uust-Vloms: "wezen", Broabants: "bakkes") plakken! Met mannelijke groeten |
Citaat:
Wat betekent het woord "buttplug"? Bij voorbaat dank |
Citaat:
Beste Al Bundy ( daar heb ik zwaar moeten over nadenken) Google is uw vriend, u kan dus gebruik maken van het internet om de wat "moeilijke " "woordjes" op te zoeken. U begrijpt dat niet alles hier met "geuren" en "kleuren" uitgelegd kan worden. Vele "kindjes" lezen hier soms mee. Graag gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
In het echte leven ben ik slechter af dan de vernoemde man. Antwoord: Buttplug = Gatstopsel Met wReed wijze GRoeten |
Citaat:
Bij nader inzien wel wsl. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelieve op de onderstaande webschakel te klikken zodoende een opname te bezichtigen die u hoogstwaarschijnlijk zal smaken https://www.youtube.com/watch?v=cLtLbIezW_Y Met smakelijke groeten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be