![]() |
Biostatisticus G. Molenberghs: "ik ben maar een statisticus"
Heerlijk. Wat een verademing, die wetenschappers.
Hebt u ooit al een politicus in het journaal horen verklaren: "ik ben maar een politicus"? |
1 Bijlage(n)
De statistieken:
|
"Indien Antwerpen een land zou zijn kreeg het code rood" (viroloog Marc VAN RANST) |
Citaat:
Het zijn bepaalde "districten" die code rood krijgen. Maar dat wil men niet gezegd krijgen. |
Toen Sint-Truiden de hotspot was in de eerste golf was er minder animositeit. Het zij zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mag niet stigmatiseren. Dat schuldgevoel gaat zover dat men eerder zichzelf in gevaar brengt dan een kat een kat te noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Twee. De resultaten van Atalanta Bergamo in het kampioenenbal leidden tot euforische taferelen en verplaatsingen. Het voetbal van STVV kan bezwaarlijk de oorzaak van een pandemie genoemd worden. |
Citaat:
:lol: |
Het verbaast me hoe mediageil die wetenschappers wel zijn.
Zich verdringen aan elkaar om toch maar even in de spotlights te staan... Had ze wat rationeler verwacht. |
Dirk Devroey van de VUB stelt dat een volledige Lockdown van Antwerpen de enige oplossing is. In andere landen zou die Lockdown er al gekomen zijn stelt de professor huisartsgeneeskunde.
|
Indien niet ingegrepen wordt komt er een Lockdown voor het hele land.
|
"De maatregelen die de Veiligheidsraad neemt moeten voor het hele land gelden" (Marc VAN RANST)
|
Citaat:
Hij zou de regering niet meer mogen adviseren. Maar dit is België. |
Citaat:
|
Citaat:
Enkel voor de camera's, .. ah nee.. vooral niet voor de camera's. |
Citaat:
Hoeveel bochten heeft die gast al gemaakt...:roll: |
Citaat:
Dat had al moeten gebeurd zijn. |
Vrijdag grote rellen in aantocht...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be