![]() |
Conner op huwelijksfeestje in corona-twijfelgeval?
Hij zit in goed gezelschap, met de andere bbv en bv's die al 'gepakt' zijn. (bijna bekende vlaming en bekende vlamingen)
Het "was in Frankrijk" en het "was volgens de regels". titel: Filmpjes van feestende sp.a-voorzitter Conner Rousseau opgedoken https://www.hln.be/nieuws/binnenland...oken~ae2c6542/ Citaat:
|
Ben je opgewonden nu?
|
Er is ook een filmpje opgedoken van een feestje op een jacht aan de Cote d'Azur. Je herkent het mateke aan zijn spastische arm.
|
gezellig
|
Wilmès riep toch op om de Belgische regels ook in het buitenland toe te passen.
Het mateke zal het niet verstaan hebben... Kobe Ilsen, Viktor Verhulst,... weeral een kaviaarsos dus :-D |
Citaat:
Maar zou het kunnen dat pers en politiek toen al wisten van dit filmpje? |
Citaat:
Trouwens, links heeft geen al te beste track record inzake privacy, in Engeland was het Snooper Charter een geesteskind van New Labour. |
Citaat:
Een partijvoorzitter zou dat toch mogen begrepen hebben. |
Citaat:
Zo'n positie lijkt me ook niet meteen te getuigen van gezond verstand, maar van onverantwoordelijkheid en van een knieval voor de EU, de banken/verzekeringen en de reisindustrie. |
Citaat:
Mij is dat althans gelukt... |
das serieus gefokt
|
Het kan wel volgens de regels zijn, maar het is behoorlijk dom.
Ik zou trouwfeesten nu gewoon verbieden. Trouw nu en vier feest als het terug veilig is. Of geef geen feest en gebruik het geld voor iets nuttig. |
Citaat:
|
Citaat:
Ben jij nu fier op jezelf met die onnozele vraag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar een advies om ook in het buitenland: - afstand te bewaren - uw poten te wassen - een masker te dragen op drukke plaatsen - uw contacten te limiteren en deze te onthouden voor het geval - contacten in open lucht bij voorkeur, of toch op plaatsen die je kan ventilleren - bij koorts of hoest direct een arts te raadplegen en in afwachting u af te zonderen vind ik getuigen van gezond verstand. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar mocht Drieske Mertens of Kevin Den Bruyne een trouwfeest geven van slechts 100.000 euro, ik zou ze gierigaards noemen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be