![]() |
Aub ook mondmaskerplicht voor min 12-jarigen!
Tja wat heeft het eigenlijk voor nut iedereen een mondmasker op behalve die (pardon me for the expression) strontjoeng.
Zit je bvb op de tram, begint daar zo een 8-jarige (of zoiets) in het wilde weg te mekkeren, te kuchen, and oh horror(!) te hoesten. Uiteraard niet in de elleboog..... En wat als er zo een niest..... (Het is intussen bewezen dat er op elke school wel wat met corona rondlopen, dus...... mijn vrees is zeker niet ongegrond!) Zullen wij wel inspanningen leveren, voorzorgen nemen, opgesloten in ons kot zitten... om dan alles ih water te zien vallen door zo'n -tot nu toe voor de wet, bijna heilige patotter :evil: Kinderen kunnen best tegen een stootje, ik zie bijgevolg niet in -muv. zware astma gevallen ed., om ze geen masker te laten dragen in publiek. Aub verplicht maskers ook voor de kleine burgertjes dus. #StaySafeE-v-e-r-y-b-o-d-y!! |
Uw vrees is wel ongegrond. Die 'strontjoeng' gaan u niet besmetten.
En waar is dat bewijs dat er in elke school een paar met corona rondlopen?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Besides, veel besmettingen gebeuren intra-familiaal, en gezien nogal wat patotters zich nog steeds zonder masker op in winkels ed. begeven, behoeft het geen rocket science waarom de situatie de laatste dagen verergert. Ik blijf erbij: algemene mondmaskerplicht -> ook voor wie geen 12 jaar is! |
Volgens mij heb jij nog niet veel in je kot gezeten.
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
Zo niet een face shield, alles beter dan niets :-):-) Zoals ze reeds in Bangkok doen dus ^^ https://www.google.com/amp/s/www.mot...tal-2645704747 |
1 Bijlage(n)
Toch schattig niet :-):-) Haha.
Maar ik had het vnl. over de lagere school categorie (die maw. in sept. massaal terug op het ov te vinden zal zijn....), en die imo. best tegen zo'n masker kunnen. |
1 Bijlage(n)
Of doe hun slab voor hun mond :silly:
|
Citaat:
Als jij niet besmet wil worden, blijf dan thuis. Voor de rest, ieder zijn keuze he: ga leven buiten, en wordt besmet en trek het U niet aan, of blijf bij U binnen thuis gedurende 3 jaar, en je zal niet besmet geraken, da's toch simpel ? |
2 Bijlage(n)
Maar daarnaast 'warnen' experten recentelijk ivm. de swine flu.... alsook de gewone griep and anyone with "flu symptoms," or "lung disease":
https://www.google.com/amp/s/amp.abc...rticle/1341084 En ja ik denk dat de senior clinical adviser to the department's Chronic Disease Program, Professor Ron Penny het toch wel beter zal weten dan zeg maar Patrickv etc. :silly: |
Citaat:
|
Geachte Heren
Bij dezen wordt er zwijgplicht voor mondvodsteuners gevraagd. Behandel uw kind niet zoals een dier! Ontneem hen de vrijheid niet! Wie dient voor de wereldwijde uitbraak van deze oosterse ziekte gestraft te worden? Het land van afkomst! Het Midden Koninkrijk (Nederlandse vertaling van de landsnaam "China", vernederlandst: Sina vgl. Sinaa-s-appel), een broeihaard van smerige ziekten! Weg met hun waardeloze goederen! Gedaan met hun bespieding en overnames! Hoogachtend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Besmettingen van vreemden buiten of in winkels is misschien 1 op 1000, je moet nu ook niet de dramaqueen gaan uithangen. |
Citaat:
Ik niet, voor langdurig gebruik is het met plastiek, hopelijk krijg ik een papierke van de dokter hiervoor. Stomme maatregel. :| |
Citaat:
+ intussen kleurt Antwerpen wel rood.......... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be