![]() |
We worden hier zot thuis :-(
Ik kan me nog redelijk bezig houden maar op het werk is het ook heel de dag mondmaskers en zever, m'n vrouw wordt nog meer depri dan ze is, en m'n dochter zit vol corona stress waarbij ze steeds minder mensen ziet. Quasi alle hobbies hebben ze al afgenomen, niets anders dan corona gezever in het nieuws en we moeten het land uitvluchten naar Nederland om wat tot rust te komen.
WTF gasten, hebben die virus mannen zelf wel een gezin of leven die er gewoon op los en is het enkel voor de plebs? :evil: Om toch maar een link te plaatsen, tips tegen corona depressie. https://www.tegek.be/media/laat-coro...besmetten.html |
Waarom niet effe naar de provence wat feestjes vieren op een jacht?
|
Citaat:
|
Het "gevaarlijkste virus aller tijden" maakt de meeste slachtoffers via oogcontact.
Word wakker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zelf het geluk dat ik graag veel leer en lees, dus dat kan altijd wel. Maar het is triestig en ergens vrees ik dat het ook langer kan duren dan we nu denken (en niet enkel door corona maar door een halvering van de welvaart en daaruit voortvloeiende onrust als we niet oppassen). Sterkte in elk geval.
|
Citaat:
|
Voordeel lockdown: spaarrekening tikt stevig aan.
We kunnen niks uitgeven.... |
'... We worden hier zot thuis ...'
Worden ? :lol: |
Citaat:
|
Zo weinig mogelijk van aantrekken, alles mag behalve je laten pakken door de politie. Sla 's nachts ergens een verkeersbord in elkaar ofzo, dat lucht op. En sluit aan bij viruswaanzin.be op facebook, de snelste groeiende organisatie in België. ;-)
|
Geniet van 't leven, 't is 't enige dat ge hebt.
Relativeer het taalbelang onder 't kerktorentje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zijn vele mensen toch labiele watjes ... het is niet te geloven. Wat zou er van deze generatie komen moesten ze een oorlog meemaken?
|
Citaat:
p.s. Ik zat er eigenlijk al een tijdje op te wachten tot er iemand het zou schrijven: "We worden hier zot thuis ..." Je merkt het de laatste tijd goed datde meeste mensen onder hoogspanning staan tot ontplofbaar zijn in sommige gevallen. Ik vind dat best een vrij gevaarlijke situatie, mensen die zichzelf niet meer in de hand hebben, in Covid-19 tijden. Het is natuurlijk niet echt de gezelligste situatie ook niet maar wij moeten ze het hoofd weten te bieden anders zal het van kwaad naar nog véél erger aan. :roll: |
1 Bijlage(n)
Citaat:
. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be