![]() |
“Alle witte mensen zijn racistisch”
Citaat:
Heeft deze activiste wel door dat haar uitspraken vooringenomen en racistisch zijn. |
Dat heeft ze natuurlijk niet door, ze denkt immers dat zwarten niet racistisch kunnen zijn.
|
Citaat:
Ook haar uitspraak dat Blanken niet zouden weten wat racisme is en inhoud, stoort mij. Ik heb als Blanke immers lang tussen kleurlingen verbleven en hun racisme mogen ondervinden. Niet alleen tegen Blanken, maar ook onderling tegen elkaar. |
Citaat:
|
Hadden blanken mensch racistisch geweest dan hadden zij de zwarten nooit hun landen laten overspoelen.
Ik stelde mij met de regelmaat van de klok bij sommige berichten/mededelingen (wereldnieuws) de laatste tijden al de vraag: 'wie zijn de racisten eigenlijk?' en dan kom ik niet op de blanke medemensch uit. Misschien miste ik ergens wel een regel? :oops: |
Citaat:
Als er geen rassen bestaan voor de Blanke mens, hoe kan die dan dan iets hebben tegen een ander mensenras? En ja, tussen de kleurlingen heerst er enorm veel racisme. Die moorden elkaar zelfs uit omdat ze niet van dezelfde stam behoren. |
Citaat:
|
Als ik haar foto bekijk ben ik blij dat ze niet met blanke mannen wil daten. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar kloppen ze elkaar al eeuwenlang de kop in omdat ze niet tot dezelfde stam behoren. De overlevenden werden indertijd verkocht aan slavenhandelaars. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In West-Azië blazen ze elkaar op omdat ze tot een andere geloofstak behoren. In Zuid-Amerika mag men zelfs niet eens aan politiek doen, of krijgt men geen job omdat men tot een bepaalde bevolkingsgroep behoord. In Oost-Azië maakt men onderscheid tussen alles en nog wat. En in de meest landen kan je als allochtoon zelfs nog geen huis of bedrijf op eigen naam bezitten. |
Na de zoveelste stereotypering als witte man kan het mij eigenlijk geen fluit meer schelen.
Dan vind ze mij maar een racist, so fuckin what. |
|
Citaat:
Het ergst van alles dat zo'n zottin een forum krijgt in de media. |
doe es normaal trezeke
|
Dit soort racistische en seksistische gedram tolereren is hetzelfde als Israël dat de NSDAP zou tolereren.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be