![]() |
Welke update ?
Gisteren moet ik mij opgeven voor een zeer grote update voor Windows 10.
Vanmorgen ingelogd maar de pc wil niet automatisch updaten, wie weet hoe dit opgelost dient te worden ? |
Bij mij ging het vanzelf. Gewoon "Bijwerken en opnieuw opstarten". Begin er niet 's avonds aan. Het duurt uren! Ik heb niet echt op de klok gelet maar het heeft zeker 3 uren geduurd.
|
Citaat:
|
Ik kreeg indertijd mijn 2019 update niet binnen.
In je control panel -> updates en security is er een knop "updates zoeken" . Probeer eerst dat. Ook dat gaf bij mij geen resultaat, en ik ben op internet moeten gaan zoeken, waar uiteindelijk een artikel gevonden werd met een link om die update vooralsnog te installeren. |
Citaat:
Bij viel ALLES weg.:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hier nog 1 Windows laptop in huis en die hangt, met enkele Spotify erop geinstalleerd, aan een versterker voor muziek. En zelfs dan nog heb je shit met dat ding. Gisteren weigerde spotify alle dienst. Blijkt dat dat door een klaarstaande update veroorzaakt werd. En nergens, maar dan ook echt nergens, werd ik van die update op de hoogte gebracht. 't Is toen ik van pure ellende het ding eens opnieuw opstartte dat ik een melding kreeg dat er een update geinstalleerd werd... Efkens een update installeren... Moet dat na enkele tientallen jaren computergebruik echt nog zo ingewikkeld zijn ja? |
Altijd enkele maanden wachten vooraleer grote updates te installeren. Laat anderen proefkonijn spelen.
|
Als ik windows weer eens grondig beu ben, dan is de beste remedie een weekje op een linux laptop gaan werken.
Dan ben je weer zo blij als je terugkeert naar windows. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zo blij dat ik vooralsnog die Windows 10 kan uitstellen.
|
Citaat:
Uiteindelijk zal men u toch onder lichte dwang naar Ruiten Tien doen overgaan. Eerst werd de ondersteuning, vervolgens wordt de werkzaamheid van oudere Ruiten opgegeven. Ik heb meer dan tien jaar kunnen werken met de Ondervindende Ruiten. Deze Ruiten zijn na lange trouwe dienst nu ook dood en begraven. Met uitstellende groeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het ergste geval ga ik van de 7 naar Linux maar zeker géén Win-10. |
Citaat:
Tijdens dit spel worden ruiten in de volkstaal "koekens" genoemd. Met leutige groeten |
Citaat:
Lowie is een gewone man, al siert hij speelkaarten. Met gewoon bedoel ik : een man die op normale wijze op de wereld gekomen is, niet één die uit de bloemkool kwam :lol: :lol: :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be