![]() |
Vaarwel allemaal, Will is meer waard dan een koe en een kalf! Will is binnenland.
Alweer een banpunt opgelopen van die onnozelaar.
Ik vind Will Tura meer waard dan een koe en een kalf. Maar dat heerschap bepaald hier alles. Het is hier ondertussen op je tenen lopen of je ontvangt een banpunt van hem. De laatste tijd al drie keer onterecht zo'n punt opgelopen. Wie stopt hem? Voor mij hoeft het niet meer, dat die klootzak mij maar bant. Vaarwel allemaal, ik stop er mee. Die klootzak is bezig dit forum naar de kloten te helpen. |
wees welkom bij de simpele duiven :lol:
|
Geen idee wat er gebeurd is, maar er bestaat zoiets als een negeerfunctie
|
Wat vreemd.
Laatst vroeg iemand nog naar 'n bewijs dat er bp's uitgedeeld werden voor 't plaatsen van 'n draad in 't verkeerde forum(onderdeel). Wel, hier is 't bewijs. Alle dieren zijn gelijk, maar sommigen zijn dan toch wat meer gelijk dan anderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^^
Je hebt allesinds zelf ook genoeg RD'jes gedrukt en dus banpunten opgeleverd voor akkefietjes van anderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft niet te vragen wat een onnozelaar de moderator is. Kan die niet beter? |
Citaat:
De toezichthouders dienen zelf gestraft te worden wegens hun aanhoudende misdaden tegen onze wondermooie Nederlandse taal. Ik verwijs hiermee bv. naar het nieuw opgestelde onderafdeling in dit overlegoord met slecht Nederlandstalige benaming Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? => Waarheidsonderzoek: zijn deze nieuwsgegevens nauwkeurig De vreemde woorden zijn in het rood aangeduid. De woorden van vreemde oorsprong in het geel. In het groen verschijnt de goed Nederlandstalige benaming. Het Verenigd Koninkrijk heeft de Avondlandse Bond verlaten en mag nu al zijn Engelstalige prutswoordjes terug naar Londen meenemen. Met rein Nederlandstalige groeten |
Citaat:
|
Niet moeilijk als het zwart op wit geschreven staat, niet?
|
Koenaard Depuydt, ik moet je met pijn in het hart meedelen dat ik een kat en een hond heb en dat ik een "wijf" ben. In het net Nederlands is dat een"vrouw". Je bent bijgevolg aan het verkeerde adres bij mij.
Voor klachten over de toezichthouders verwijs ik jou naar "tips en mededelingen": https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20 Zonder dank. Knuppel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Herr Flick is de beschermpatroon, ook van Helga haar moeder. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Neither is Betty :evil: |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be