![]() |
wOOt Van Aert
Een jaar na die vreselijke val treeft wOOt definitief toe tot de gallerij der groten.
Wat was de Strade Bianchi genieten. |
Citaat:
Extra hulde voor Wout na zijn serieuze val in de Tour de France van vorig jaar. Hopelijk komt Fabio Jakobsen ook goed terug van de actie van Dylan Groenewegen, toen die laatste onlangs in een eindsprint in de ronde van Polen de deur dichtsmeet. |
Doet em mee vandaag ?
Ik zet mijn tv op en hoor Musseuw direct spreken over Kiwakotski :| |
wOOOOOOOOOOt
|
jawadde. toch weer een straffe stoot.
|
Ondanks het feit dat ik hem nog steeds niet moet, is dit wel een mooie prestatie natuurlijk.
|
Citaat:
De manier waarop hij "slimme" Alaphilippe klopte : subliem! Anderzijds : men wil hem laten ... knechten in de Dauphiné! Waar halen ze het uit ! Dat lappen ze toch alleen maar met een Vlaming. Waarom altijd nog die "knechtenmentaliteit"? Het zou met een Fransman en zelfs een Nederlander met zulk een status niet lappen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar betekent dat dan dat hij zich tot knecht moet verlagen? Zie jij Roglic of Dumoulin al "knechten" voor Van Aert in b.v. Parij-Roubaix. Zijn status verantwoordt dat hij in de Dauphiné als beschermd renner deelneemt voor ritwinst (tijdrit of vlak), niet als waterdrager. |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, roglic zou zeker knechten in Roubaix moest hij daar meedoen. Dumoulin heeft overigens ook zitten knechten voor roglic vorige week |
Intussen zijn de COVID-regels voor de Tour bekend: als in de bubbel van een tourploeg twee positieve gevallen worden vastgesteld, vliegt heel de ploeg eruit. Dat wordt lachen: indien bvb Bernal in de laatste week in de gele trui rijdt, en er worden bij INEOS twee mecaniciens positief getest, vliegt ie der uit.
|
Citaat:
Thx |
Citaat:
|
Bam, hij doet het weer.
Van Aert moet voor de groene trui gaan nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: superwout :cheer: |
Citaat:
Zolang hij voor zijn kopman in de rit moet werken zit dat er dus niet in... Maar schrijf hem maar al op als favoriet voor de laatste rit met aankomst op de Champs élysées ... Die licht hellende aankomststrook op die kasseien is hem als het ware op het lijf geschreven.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be