Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Beste TV-plots (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254554)

koe de poing 3 augustus 2020 11:30

Beste TV-plots

In de verte staat De Buurtpolitie op:

Een vrouw belt de politie op omdat ze naar de supermarkt gaat, en wanneer ze haar boodschappen in de koffer wil zetten, ontdekt ze dat iemand een lijk in haar koffer heeft verstopt.

De politieploeg die ter plaatste komt doet wat iedereen zou doen: ne keer voelen. "hij is al koud’

Erg goede plot :lol:

NieuwNoors 3 augustus 2020 12:34

Ik kijk nooit naar de Buurtpolitie maar mijnen Albeir wel.
Dus vanaf waar ik 's avonds zit kijk ik af en toe eens uit mijn ooghoeken naar dat programma. Ik weet dus wie de hoofdpersonages zijn in BP.
Ongeveer 5-6 maanden geleden reed ik met de auto naar het buurtwinkeltje hier ongeveer 1km verder.
Plots, uit het niets kwam er een fietser van het fietspad links die vlak voor mijn wielen overstak.
Ik heb toen echt mijn remmen moeten dichtgooien.
Gelukkig ben ik ongeveer 2 meter voor die fietser tot stilstand gekomen.
Ik keek hem aan, hij keek mij aan.....allebei duidelijk geschrokken natuurlijk alhoewel ik niet in fout was.
Toen die man me aankeek herkende ik hem : een hoofdpersonage van de Buurtpolitie!
Inmiddels weet ik dat die man hier in de buurt woont maar van verkeersregels kent hij niks! :?

Mambo 3 augustus 2020 13:00

De commisaris loopt veel in Gent rond.

fox 3 augustus 2020 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9404833)

Een vrouw belt de politie op omdat ze naar de supermarkt gaat, en wanneer ze haar boodschappen in de koffer wil zetten, ontdekt ze dat iemand een lijk in haar koffer heeft verstopt.

De politieploeg die ter plaatste komt doet wat iedereen zou doen: ne keer voelen. "hij is al koud’

De plots en de acteerprestaties maken van de buurtpolitie een magisch programma. Het is zo enorm slecht, maar dan echt zo enorm slecht, dat het een iconisch programma is. Amateuracteurs zijn de max.

Elio di Supo 3 augustus 2020 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9405109)
De plots en de acteerprestaties maken van de buurtpolitie een magisch programma. Het is zo enorm slecht, maar dan echt zo enorm slecht, dat het een iconisch programma is. Amateuracteurs zijn de max.

Is het zoals De Kolderbrigade? Of nog slechter?

BigF 3 augustus 2020 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9405221)

Nog veel slechter.
Zo slecht zelfs dat het het punt van 'het is zo slecht dat het goed wordt' alweer lang voorbijgevlogen is.

koe de poing 3 augustus 2020 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9405380)
Nog veel slechter.
Zo slecht zelfs dat het het punt van 'het is zo slecht dat het goed wordt' alweer lang voorbijgevlogen is.

Ik lig toch wel dubbel van het lachen hoor.
En buikpijn van miserie :?

Svennies 3 augustus 2020 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9405221)

Met de kolderbrigade kon je nog een keer goed lachen....

Met de buurtflikken is het eerder huilen met de pet op...

Ge moogt hier nog blij zijn dat de échte politie zich nog op straat durft te vertonen nadat ze weer eens een aflevering hebben uitgezonden....

Universalia 4 augustus 2020 03:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9404833)

Een agent (die ik ken) die vroeg eens: kijkt gij daar naar???

Het is een populaire serie maar ik denk dat de echte agenten met sommige situaties die er in voorkomen niet kunnen lachen hoe men die daar wil afhandelen.

Zitten véél fouten in maar kom het is- en blijft een amusementsprogramma.

Dienen éne die dan nog een echte agent zou zijn djeezes die zijn rol, hoe onnozel soms. :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be