![]() |
Krachtpatser op wielen van 2,7 ton is niet gemaakt voor onze wegen ...
Krachtpatser op wielen van 2,7 ton: ‘Deze wagen hoort eigenlijk niet thuis op onze wegen’
Die horen inderdaad niet thuis op onze wegen, dat is goed voor daar waar ze eigenlijk vandaan gekomen zijn de VS, onze wegen zijn daar echt niet voor gemaakt. Spookrijder Houthalen-Helchteren vrij zonder voorwaarden. Euh, 15 dagen maar? Gewoon gedaan met rijden zou dat beter geweest zijn? Ik vind wel 1 ding enorm raar en dat is dat iedereen vol is van de gps-systemen en andere in de wagen. Wel, ik schreef al eerder dat ik dat er allemaal wel heb instaan maar er géén abbo/niet op het net op genomen heb en toch heb ik al eens een vrouwenstem melding weten maken van dat er ergens een spookrijder rondtoerde dus opletten. :| p.s. Ik geloof dat er enkele jaren zelfs eens een dodelijk ongeval met voorgevallen is met dat soort van stoerdoenerijbakken. Een kindje dat overliep en de bestuurder had het niet gezien omdat het zicht bij zo een type wagen daar niet echt voor gemaakt is, RIP kindje. Afschaffen die handel dus en tevens bestelwagens begrenzen op 130km/u :twisted: |
Citaat:
Het zicht is zeer goed, waarschijnlijk was dat kindje ook doodgebleven moest er een andere wagen aangekomen zijn. |
Vrachtwagens wegen nog veel meer en zijn daarenboven ook nog veel groter. Van de weg halen?
|
Als ik zie hoeveel (dodelijke) ongevallen er gebeuren met ne tram. De bestuurder ziet het, maar kan niet ingrijpen.
Van de sporen halen zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
Zeker gezien zijn medische geschiedenis, de medische geschiedenis die zwart op wit staat. |
Citaat:
|
Ik vraag me af of de man in kwestie van een bevolkingsgroep is waarvan geweten is dat ze de Belgische wetgeving al eens naast zich neer durven leggen. Houthalen-Hellchteren zit er ook van vergeven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een rolator ware beter geweest
|
Er sterven en lijden veeeeel meer mensen aan kanker dan aan Corona. Voor Corona leggen we alles stil. Behalve het autoverkeer dat vele malen dodelijker is. In Antwerpen zie je constant files ontstaan door mensen met een klein pietje of angstige kut en een veel te grote wagen waardoor ze elkaar niet kunnen kruisen. Waanzin. Overal waar ik kijk waanzin.
|
ze zijn daar weer met hun dada:
haal dan vooral eerst de bussen, trammen, vrachtwagens van het wegdek want die horen hier allemaal niet thuis wat je ook zou kunnen doen is eisen dat alle auto's het remvermogen en de zijdelingse g-kracht of kleefkracht moeten halen van een ferrari of waarom niet een tesla Door die combinatie van parameters kan je dan garanderen dat elke auto op voldoende korte afstand kan remmen Bovendien moesten al die wagens uitgerust zijn met veiligheidsvoorzieningen zoals collision detect, waren vermoedelijk al 2-4 auto's op tijd in de remmen gedoken en zonder beschadiging door dit spoorijder experiment geraakt... En hé die kerel is wel gewoon flauw gevallen, door een hypo of iets anders, dus zeg de natuur zal altijd er wel voor zorgen dat zo'n type ongevallen gaan gebeuren dat kan niet anders |
Citaat:
Juist, je hebt een heel goed zicht vanuit een Ford Ranger. Universalia weet niet over wat hij spreekt. |
2.7 ton metaal om een gast van 80 kg te vervoeren.
Allez ja.... Dit zegt mij simpelweg: grondstoffen en energie zijn veel te goedkoop. |
Citaat:
|
Citaat:
En dat gaat er ook van komen mij dunkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be