![]() |
Professor dokter Josje aan het woord
Josje Huisman vergelijkt Antwerpse coronamaatregelen met oorlogsregime: ‘Wanneer staan we op?’
https://www.flaironline.nl/celebs/jo...tegenbeweging/ Tijd om dat Josje het land uit te zetten :twisted: |
Citaat:
(Ik had het ergens bij Coronavirus gezet) Maar in dit geval is een dubbeldraadje niet erg dacht ik. :oops: Zou zij een ernstige vorm van megalomanie hebben denkt u? |
forum flair.
|
Citaat:
|
Josje for burgemeester van Antwerpen. Ze zal ze eens een poepje laten ruiken! :-D
|
Ze is goed voor anale seks.
|
Citaat:
Wij hebben haar niet gevraagd om hier te komen wonen, de omhooggevallen trut. Als het in Nederland beter is, wat let haar dan om ... |
Geachte heren
K.D. dacht dat het om het medelid Pajosje ging. Deze draad gaat over de belachelijke, vernederende en schadelijke verplichtingen i.v.m. de oosterse of Kroonziekte en dient dus in de treffende onderafdeling gebracht te worden. Afgelopen dagen was er ruzie over een andere draad. Voor K.D. is het allemaal hetzelfde, maar de taalvervuilende toezichthouders zien het anders. Hoogachtend Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Gert liep waarschijnlijk zijne ... achterna. |
Citaat:
Misschien kan "Gertje" Dempers bewering staven. Met vriendelijke groeten |
Citaat:
Normaal noemen ze mij hier bankzitter, maar invaller is ook mooi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Hollandse had te veel streken.
En nog steeds als ik goed lees. 20 jaar quarantaine en ophokplicht tijdens werkuren. |
Citaat:
|
Citaat:
Greet zal dat ook wel begrepen hebben. |
Citaat:
Citaat:
Die 3 "nieuwe" , smaken verschillen , they are bloody FUGLY !!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be