![]() |
Groep toeristen veinsde verdrinking en liet hulpdiensten massaal uitrukken
Mensen die duidelijk vliegend toiletgang hebben aan de coronacrisis:
Oostendse politie furieus: “Groep van vijftig toeristen veinsde verdrinking en liet hulpdiensten massaal uitrukken. Nadien stonden ze ons uit te lachen” https://www.hln.be/in-de-buurt/ooste...achen~ab9a1460 De maatschappij naar de filistijnen , dit is totaal absoluut kotselijk ziekelijk !! Waar halen zulke het om zich zo geheel respectloos te gedragen !! Ik hoop van harte dat zulke zwaar gestraft worden !! |
't Was maar een graptjeuuuuuuh!!!! Lacheuuuuuuuh!!!
Brusselse humor. Mijn felicitaties aan dat wicht in haar glansrol van damsel in distress. Al die aandacht moet echt een afrodisiacum zijn geweest. |
Pak er 1 uit en laat hem opdraaien voor alle kosten. Hij zal nog veel mogen lachen.
|
Citaat:
Toch vreemd dat een minderjarig meisje de hoofdrol speelt. Het incident verbaast mij niet echt. |
Hier in de Gentse recreatiedomeinen, hebben we de laatste weken ook al meermaals mogen kennis maken met de "Brusselse jongeren" :roll:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200804_95490252 |
De bevolking zal nog veel meer in opstand komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu hoor je verzameld links niet hoor. Net als bij de sluiting van het openluchtzwembad van Kluisbergen dat veroorzaakt werd door "jongeren". Heel mijn jeugd bracht ik daar de zomers door en dat was een fantastisch fijne plek. Een jaar of 5 geleden wou ik dat eens laten zien aan mijn kroost. Na 30 minuten zijn we daar vertrokken. De infrastructuur was herkenbaar, de sfeer was dat helaas niet meer...Ondertussen gesloten want enkel nog overlast en geen consumerende gezinnen meer.
Maar hey, ze gaan onze pensioenen betalen, oef. |
Citaat:
|
De slappe politionele en politieke reacties op zo'n gebeurtenissen: allemaal koren op de molen van een bepaalde partij.
|
Er mag precies niet meer gelachen worden in dit zure land.
|
Citaat:
Dan heeft u en uw partij het aan de schoof zijn kloten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Liefst natuurlijk met "de goei" in een leidende positie, maar de tweede keuze, daar zijn we al vet content mee. Verder amuseert het me wel dat jij voorspellingen kan doen van gebeurtenissen met stront aan de knikker. Maar meer dan amuseren ook weer niet. |
Brusselse jongeren die dreigend rond de politie komen staan, waar hebben we dat nog gehoord :roll:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be