Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Groep toeristen veinsde verdrinking en liet hulpdiensten massaal uitrukken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254623)

cookie monster 6 augustus 2020 19:25

Groep toeristen veinsde verdrinking en liet hulpdiensten massaal uitrukken

Mensen die duidelijk vliegend toiletgang hebben aan de coronacrisis:

Oostendse politie furieus: “Groep van vijftig toeristen veinsde verdrinking en liet hulpdiensten massaal uitrukken. Nadien stonden ze ons uit te lachen”
https://www.hln.be/in-de-buurt/ooste...achen~ab9a1460

De maatschappij naar de filistijnen , dit is totaal absoluut kotselijk ziekelijk !!
Waar halen zulke het om zich zo geheel respectloos te gedragen !!
Ik hoop van harte dat zulke zwaar gestraft worden !!

Elio di Supo 6 augustus 2020 19:28

't Was maar een graptjeuuuuuuh!!!! Lacheuuuuuuuh!!!

Brusselse humor. Mijn felicitaties aan dat wicht in haar glansrol van damsel in distress. Al die aandacht moet echt een afrodisiacum zijn geweest.

Dadeemelee 6 augustus 2020 19:36

Pak er 1 uit en laat hem opdraaien voor alle kosten. Hij zal nog veel mogen lachen.

Rudy 6 augustus 2020 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 9409312)
Mensen die duidelijk vliegend toiletgang hebben aan de coronacrisis:

Oostendse politie furieus: “Groep van vijftig toeristen veinsde verdrinking en liet hulpdiensten massaal uitrukken. Nadien stonden ze ons uit te lachen”
https://www.hln.be/in-de-buurt/ooste...achen~ab9a1460

De maatschappij naar de filistijnen , dit is totaal absoluut kotselijk ziekelijk !!
Waar halen zulke het om zich zo geheel respectloos te gedragen !!
Ik hoop van harte dat zulke zwaar gestraft worden !!

Oostende ken ik toevallig wel goed, en ook hun toeristen. De Brusselaars pik je er zo uit. Luidruchtig en doen alsof alles van hen is.
Toch vreemd dat een minderjarig meisje de hoofdrol speelt.
Het incident verbaast mij niet echt.

Den Ardennees 6 augustus 2020 21:10

Hier in de Gentse recreatiedomeinen, hebben we de laatste weken ook al meermaals mogen kennis maken met de "Brusselse jongeren" :roll:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200804_95490252

Demper 6 augustus 2020 21:13

De bevolking zal nog veel meer in opstand komen.

fox 7 augustus 2020 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 9409488)
Hier in de Gentse recreatiedomeinen, hebben we de laatste weken ook al meermaals mogen kennis maken met de "Brusselse jongeren" :roll:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200804_95490252

In de domeinen rond het brusselse zijn ze niet meer welkom, dus zwermen ze verder uit. Vroeger was het rond de meeste plassen en openbare buitenzwembaden gezellig toeven. Tegenwoordig wordt dat allemaal verpest door dat soort jongeren. Maar we moeten dat aanvaarden want ze gaan later ons pensioen betalen.

maddox 7 augustus 2020 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9409346)
Pak er 1 uit en laat hem opdraaien voor alle kosten. Hij zal nog veel mogen lachen.

Het OCMW van het desbetreffende slachtoffer van het gerecht zal mogen lachen bedoeld u.

Skobelev 7 augustus 2020 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 9409492)
De bevolking zal nog veel meer in opstand komen.

De bevolking moet zwijgen of ze worden voor racisten versleten en vervolgd.

fox 7 augustus 2020 10:32

Nu hoor je verzameld links niet hoor. Net als bij de sluiting van het openluchtzwembad van Kluisbergen dat veroorzaakt werd door "jongeren". Heel mijn jeugd bracht ik daar de zomers door en dat was een fantastisch fijne plek. Een jaar of 5 geleden wou ik dat eens laten zien aan mijn kroost. Na 30 minuten zijn we daar vertrokken. De infrastructuur was herkenbaar, de sfeer was dat helaas niet meer...Ondertussen gesloten want enkel nog overlast en geen consumerende gezinnen meer.

Maar hey, ze gaan onze pensioenen betalen, oef.

reservespeler 7 augustus 2020 10:57

Citaat:

Degene die de hulpdiensten gebeld heeft.

De schoofzak 7 augustus 2020 11:48

De slappe politionele en politieke reacties op zo'n gebeurtenissen: allemaal koren op de molen van een bepaalde partij.

Xenophon 7 augustus 2020 12:18

Er mag precies niet meer gelachen worden in dit zure land.

Hoomer 7 augustus 2020 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9410036)
De slappe politionele en politieke reacties op zo'n gebeurtenissen: allemaal koren op de molen van een bepaalde partij.

Nee schoof, die bepaalde partij roept dat vele al jaren, maar ik zal u iets vertellen als die bepaalde partij volgende verkiezing samen met uw partij de volstrekte meerderheid halen en uw partij gaat weer maar eens niet leveren wel dan zal er stront aan de knikker zijn.

Dan heeft u en uw partij het aan de schoof zijn kloten.

daiwa 7 augustus 2020 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9409820)
In de domeinen rond het brusselse zijn ze niet meer welkom, dus zwermen ze verder uit. Vroeger was het rond de meeste plassen en openbare buitenzwembaden gezellig toeven. Tegenwoordig wordt dat allemaal verpest door dat soort jongeren. Maar we moeten dat aanvaarden want ze gaan later ons pensioen betalen.

Dat maakt politiek correct links ons toch wijs.

daiwa 7 augustus 2020 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9410036)

Het is ook enige partij die dat al zoveel jaren openlijk durft aanklagen.

reservespeler 7 augustus 2020 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9410098)
Het is ook enige partij die dat al zoveel jaren openlijk durft aanklagen.

Ze zijn er precies vet mee.

Elio di Supo 7 augustus 2020 16:00

Citaat:

Tien tegen een heeft die een uitkering. Dat gaat dus een vestzak/broekzak operatie zijn.

De schoofzak 7 augustus 2020 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9410068)
Nee schoof, die bepaalde partij roept dat vele al jaren, maar ik zal u iets vertellen als die bepaalde partij volgende verkiezing samen met uw partij de volstrekte meerderheid halen en uw partij gaat weer maar eens niet leveren wel dan zal er stront aan de knikker zijn.

Dan heeft u en uw partij het aan de schoof zijn kloten.

Daar droom ik al lang van.
Liefst natuurlijk met "de goei" in een leidende positie, maar de tweede keuze, daar zijn we al vet content mee.

Verder amuseert het me wel dat jij voorspellingen kan doen van gebeurtenissen met stront aan de knikker. Maar meer dan amuseren ook weer niet.

Libro 7 augustus 2020 17:09

Brusselse jongeren die dreigend rond de politie komen staan, waar hebben we dat nog gehoord :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be