![]() |
Vrouwen met obsessieve-compulsieve pijpstoornis (OCPS)
Die hebben daarvan ook een slechte adem.
Zeer vervelend. |
|
Geachte heren
Roken is niet enkel schadelijk voor de gezondheid van mens en dier. Het is tevens leefomgevingsvervuilend en veroorzaakt inderdaad een zeer slechte adem bij de mens. Het woord "pijp" is bovendien van Latijnse oorsprong (pipa) en heeft het echt Nederlands woord "roer" op schandelijke wijze verstoten. Vlaanderen rookvrij 2020 Met rookvrije groeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En uw vrouwelijke collega haar adem is zo sterk dat de hele ruimte naar uw lul ruikt. Erg. Iedereen ruikte mijn piet uit haar mond komen. |
Citaat:
U doet K.D. lachen. Roermond = de monding van de Roer (waterloop). De Walen zeggen "Ruremonde". De Duitse buren hebben de gemeentenaam ongewijzigd gelaten, dus geen "Ruhrmünde". Ter plekke zegt men "Remunj". Voor meer deskundige uitleg verwijst K.D. u door naar de Limburgse heer Pajosje. Hoogachtend |
Citaat:
Dit is de tweede tweeledige teleurstelling voor vandaag. 1. Demper werkt met wijven te samen. Welk nichtenberoep zou hij wel verrichten? 2. De stank zou oorspronkelijk aan Demper liggen. Met West-Vlaamse groeten |
Citaat:
|
Citaat:
Stinkt die echt zo of slaat uw fantasie op hol ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou het waar zijn of is het gewoon onzin wat men daar aanhaalde. Ik geloof er alvast de 'ballen' van. :rofl: p.s. Zo d'ouden zongen, zo pijpen (piepen) de jongen, naar Jacob Jordaens. In de meeste musea veranderde men 'pijpen' door piepen daar het een te seksueel getinte zin was en door sommige bezoekers verkeerdelijk zou kunnen begrepen worden. In geval van het schilderij gaat het om fluitspelen, een muziekinstrument bedoel ik en ook dat klink al verkeerd. :rofl: ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be