Koenaard Depuydt |
6 augustus 2020 21:56 |
Wijven eten mijn uitwerpselen op.
Geachte heren
Na aanvraag blijkt de tijd rijp om een nieuwe draad te beginnen over dit uiterst boeiend onderwerp.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper
(Bericht 9409508)
Open een topic met de titel "vrouwen eten mijn kak op".
Dan zal ik nooit nog west-vleuten besmeuren.
|
In veel huizen staat het gemak in het badvertrek. Na het doorspoelen van het vertrek, zelfs met het deksel dicht, verspreiden zeer kleine uitwerpseldeeltjes over heel het badvertrek. Deze deeltjes kunnen mogelijk op de tandenborstel van uw wijf neerlanden, indien u zo dwaas zou zijn om te trouwen althans. Bijgevolg komen deze deeltjes op de tanden en tong van uw wijf. Telkens als u uw wijf een innige zoen geeft, komen deze uitwerpseldeeltjes terug in uw lichaam. U vergiftigt uzelf met uw eigen uitwerpselen! Het spijsverteringsstelsel van uw wijf wordt vervolgens ook met de uw versmolten. Er is onvoldoende verricht welke (schadelijke) gevolgen dit kan geven. Met een beetje West-Vlaams boerenverstand is het duidelijk dat deze overdracht ongetwijfeld een eigenaardige winderigheid zal veroorzaken.
De oplossing voor dit vraagstuk: Woon gelukkig alleen of Woon ongelukkig met twee en bevestig uw gemak in een afzonderlijk hoekje.
Hopelijk houdt de heer Demper nu woord. Zo niet, wordt er ernstig aan zijn mannelijkheid getwijfeld.
Leve West-Vlaanderen!
Met West-Vlaamse groeten
|