Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zeer groot geschapen mannen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254647)

Koenaard Depuydt 8 augustus 2020 12:15

Zeer groot geschapen mannen

Geachte heren

De voorbij dagen werd er veel onzin uitgekraamd over het bestaan van zogezegd grote wijven. Deze stellingname is trouwens wetenschappelijk gezien volstrekt onhoudbaar geworden. De lichaamslengte wordt immers met de heupbreedte of vethoeveelheid verward.

Welnu, is het hoogtijd om over een echt bestaand onderwerp te berichten. Veel mannen zijn zeer groot geschapen.

K.D. zelf is namelijk ook zeer groot geschapen.

Hij werd ook met zeer grote voeten gezegend. Daarom is hij genoodzaakt om voor de grootste schoenmaat te kiezen. Het aanbod van dergelijke schoenen is uiterst beperkt. K.D. had drie jaar geleden nog het geluk om zeer voordelige loopschoenen in zijn maat te kunnen vinden.
K.D. heeft tevens ondervonden dat de schoenmaatweergave dikwijls verkeerd is. Dit komt wellicht door verkeerde omzetting. In het Verenigd Koninkrijk en het Amelrijk (Amerika) gelden andere schoenmaatstelsels.

Vraag: Hoe is het als man om zeer groot geschapen te zijn?

Hoogachtend

Tavek 8 augustus 2020 12:19

Koenaard Depuydt 8 augustus 2020 12:27

Geachte heren

Bij dezen weten wij nu dat Tavik geen last heeft van groot geschapen lichaamsdelen. Wij zijn blij voor hem. Toch zouden wij hem zeer dankbaar zijn indien hij deze draad of ruimer gezien heel dit overlegoord niet meer met afschuwelijke, wansmakelijke beelden zou bevuilen.

Hoogachtend

NieuwNoors 8 augustus 2020 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 9411097)
Geachte heren

De voorbij dagen werd er veel onzin uitgekraamd over het bestaan van zogezegd grote wijven. Deze stellingname is trouwens wetenschappelijk gezien volstrekt onhoudbaar geworden. De lichaamslengte wordt immers met de heupbreedte of vethoeveelheid verward.

Welnu, is het hoogtijd om over een echt bestaand onderwerp te berichten. Veel mannen zijn zeer groot geschapen.

K.D. zelf is namelijk ook zeer groot geschapen.

Hij werd ook met zeer grote voeten gezegend. Daarom is hij genoodzaakt om voor de grootste schoenmaat te kiezen. Het aanbod van dergelijke schoenen is uiterst beperkt. K.D. had drie jaar geleden nog het geluk om zeer voordelige loopschoenen in zijn maat te kunnen vinden.
K.D. heeft tevens ondervonden dat de schoenmaatweergave dikwijls verkeerd is. Dit komt wellicht door verkeerde omzetting. In het Verenigd Koninkrijk en het Amelrijk (Amerika) gelden andere schoenmaatstelsels.

Hoogachtend

Geachte mevrouw de Puit/ kikker;
Mijn schoondochter is helaas niet gekrompen sinds u het fabeltje verspreid heeft dat vrouwen nooit groter dan 1,63 m kunnen worden. Zelf ben ik ook groter, tot spijt van wie het benijdt....
Voorts; wat pocht u met het feit dat u groot geschapen zou zijn! U gaf al tig-keren aan dat mannen geen geslachtsgemeenschap mogen hebben met de " walgelijk, domme, stinkende wijven". Wat maakt het dan uit of u groot, middelmatig of eerder klein geschapen bent? (al gok ik op het laatste)...
Wat uw grote voeten betreft tenslotte: éen van mijn dochters heeft schoenmaat 43 en NEE; ze heeft zich niet laten 'verbouwen'; ik heb haar echt gebaard en het was een 'vroowtje'. :roll:
Net zoals mijn schoondochter met haar lengte van 1,89m eerder geen man was
:lol::lol::lol:

Mambo 8 augustus 2020 12:33

Schoenmaten zijn ook niet meer wat ze waren.
Als ik nike koop (echte) spannen maat 46 mij nog.
Andere merken is 44,5 soms 44.

Ik zal wel bij de middelmaat uitkomen dus.

Niettemin ik heb ooit eens iemand op het strand gezien met een geslacht tot aan zijn knieschijf.

Lijkt me niet zo handig.

Zipper 8 augustus 2020 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9411114)
Schoenmaten zijn ook niet meer wat ze waren.
Als ik nike koop (echte) spannen maat 46 mij nog.
Andere merken is 44,5 soms 44.

Ik zal wel bij de middelmaat uitkomen dus.

Niettemin ik heb ooit eens iemand op het strand gezien met een geslacht tot aan zijn knieschijf.

Lijkt me niet zo handig.

hij had misschien heel korte beentjes.

Koenaard Depuydt 8 augustus 2020 12:43

Citaat:

Geachte heer

De voetlengte komt overeen met de afstand tussen de ellenboog en het handgewricht. Mannen met lange voeten hebben bijgevolg ook lange armen. De knieschijf heeft in dit verhaal niet veel te maken. Misschien zijn kniebanden aan het strand verplicht.

Hoogachtend

Mambo 8 augustus 2020 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 9411122)
Geachte heer

De voetlengte komt overeen met de afstand tussen de ellenboog en het handgewricht. Mannen met lange voeten hebben bijgevolg ook lange armen. De knieschijf heeft in dit verhaal niet veel te maken. Misschien zijn kniebanden aan het strand verplicht.

Hoogachtend

Serieus?

Mijn geslacht heeft wel nog wat plaats over tussen mijn elleboog en handgewricht.

Maar ach... Ze zeggen wel dat de vrouwenmond overeenkomt met hun geslacht ook.

Koenaard Depuydt 8 augustus 2020 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9411128)
Maar ach... Ze zeggen wel dat de vrouwenmond overeenkomt met hun geslacht ook.

Beste heer, zullen we afspreken om het niet over wijvenbekken te hebben. Het heeft niets met deze draad te maken. Bij voorbaat dank

Met groot geschapen groeten

Henri1 8 augustus 2020 13:01

Dempers???

NieuwNoors 8 augustus 2020 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9411145)
Dempers???

Non!

Libro 8 augustus 2020 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 9411097)

Hoogachtend

Dat heeft zijn voor- en nadelen. Het kost me de grootste moeite om goed passende kleding te vinden, al was het maar omdat de confectiesector denkt, dat grote mannen meteen ook een BMI van 50 hebben.

patrickve 8 augustus 2020 14:33

Zaalig ! :lol:

patrickve 8 augustus 2020 14:35

Citaat:

Lijkt me niet zo handig.

:lol: Korte pootjes of grote lul ?

TV-verslaafde 8 augustus 2020 14:56

Ali G niveau? Pis en kak humor.

Euh grote maakt niet veel uit het is wat je ermee kunt doen.

NieuwNoors 8 augustus 2020 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 9411233)

Grootte? ;-)

NieuwNoors 8 augustus 2020 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 9411233)

NIKS! Totaal verboden volgens mevrouw de puit/ kikker.
Immers:' een goede Vlaming mag geen geslachtsgemeenschap hebben'.

koe de poing 8 augustus 2020 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 9411244)

Vlamingen en hun grote schapen.

TV-verslaafde 8 augustus 2020 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 9411244)

-lol-

We kennen jullie spelletje ondertussen. Allemaal preuts en ongewillig of gewillige sletten.

Koud en preuts krijgen we af en toe nog eten.

Warm en gewillig => geen eten.

Op dat vlak zijn vrouwen zoals een vereniging. En niet een zootje ongeregeld zoals bij de mannen....

Even puntjes op de i.

Marie van de koster 8 augustus 2020 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 9411122)
Geachte heer

Hoogachtend

Ik vermoed dat u niet zozeer grote voeten heeft dan wel lange tenen :lol: :lol: :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be