![]() |
Waar ben je trots op?
Over het feit dat ik mijn hagedis nu al bijna 9 jaar onder mijn hoede heb. Zgn exotische huisdieren zijn niet makkelijk te houden en sterven vaak binnen het jaar.
|
Citaat:
Zo kan ik ook een verhaaltje vertellen. mijn goudvissen hebben kleintjes gekregen in mijn aquarium, volgens de eigenaar van een zaak voor tropische vissen is dat zeer uitzonderlijk. |
Opvallend veel vlinders in de tuin.
|
Ik wil ook melding maken dat onze oudste labrador thans 17 jaar is. Ze sukkelt met artritis en moet luiers dragen maar vertoont alsnog voldoende vitaliteit.
Maar ik moet hier eigenlijk mijn vrouw krediet voor geven. |
Citaat:
Toch mooi die vinders in de tuin. :lol: |
om heel eerlijk te zijn, mijn job. Ik ben een gekend figuur in mijn dorp, en mensen respecteren me. ik weet dat het een saai antwoord is, maar so be it.
|
Mijn echtgenote. Slimmer dan ik, knapper dan ik, begeerlijker. Noem maar op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U doet ons met deze uitspraak zo hard lachen. Heeft u last van de warmte? Heren, wij moeten af van het hardnekkig vooroordeel dat wijven knapper of begeerlijker zouden zijn. Heeft u ooit iemand van het andere geslacht gezien met mooie, staalharde buikspieren of aders in de bovenarmen (niet in de vetbulten ter hoogte van de kiekenborststreek)? K.D. alleszins niet! Antwoord op de vraag: vier keer het doel treffen niet tijdens één speljaar maar in één wedstrijd. |
Hoe maak je een kilo vet aantrekkelijk.
Zet er een tepel op. |
maddox , goeike :lol:
|
Citaat:
|
op mijn wereldhits natuurlijk
|
Citaat:
|
mijn zwembroek
![]() |
Daar mag je best trots op zijn.
![]() |
![]() Beeld uit het Verre Oosten natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Echt; ik zou gillend weglopen van zo'n lelijk en vies beest. Ik krijg er zelfs met deze hitte koude rillingen van, alleen al het gedacht! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be