![]() |
Trump vreest voor zijn leven ...
Trump vreest voor zijn leven ...
Dat zou pas laag gevallen zijn van diegenen die daar achter zouden zitten. Link van iemand gekregen want Twitter???? |
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk heb ik totaal géén enkel vertrouwen in het duo Biden/Obama. Mocht die president worden (Biden) dan ligt de VS helemaal overhoop. Misschien zijn er wel die dat graag willen zien dat de VS overhoop gaat? Dan zou ik het moeten schrijven als: "Twee 'honden' vechten om een been , de derde???? loopt er met heen ... " |
Citaat:
Maar ondanks zijn steun aan de oorlog in Irak en zijn blinde adoratie voor Israël, zou ik nu wél voor één keer op een "traditionale" Democraat gaan stemmen als Amerikaan, gewoon door Trump. En om het hooggerechtshof vrij te houden van nog meer conservatieve idioten. |
Citaat:
https://youtu.be/94SJa_tWcfE Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
De arme man is op een leeftijd gekomen dat hij inderdaad een beetje mag beginnen vrezen voor zijn leven....:roll:
|
Citaat:
Trump’s efforts to make insulin more affordable for seniors may have helped some, but have yet to prove themselves. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Half Life: Alyx ziet er fantastisch uit, ik hoop dat ze het gaan uitbrengen op de PS5. |
Een premie van $80 miljoen op het hoofd van Trump kan voor sommigen verleidelijk zijn.:wink:
|
Citaat:
Laten we eerlijk zijn. De meeste mensen hebben geen probleem met de VS overheersing van Europa. Ze worden zo opgevoed. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be