![]() |
De meest miscaste miss België
Welke Miss België verdiende haar titel het minst ?
|
Laat ons eerlijk zijn, er is vaak meer dan één vijs mis met de missen
1. Liekens neukte Stevaert. Om maar te zeggen 2. Wesenbeeck trouwde een corrupte VLD'er 3. Daisy Van Cauwenberg deed aan mensenhandel 4. Anne De Baetzelier ging bij de ... horrror... Lijst Dedecker 5. Katia Alens heeft niks tegen anorexia-modellen 6. Anke Van dermeersch werd geschorst als advocate wegens alcoholmisbruik 7. Stéphanie Meire werd belspeldel en actreuse in 'wat nu weer' 8. Ilse De Meulemeester trouwde een corrupte wegwijzerman en neukt rijke mannen in Saint-Tropez 9. Véronique De Kock stelde haar Sissi-huwelijksfeest uit 10. Tanja Dexters legde een brokkenparcours af 11. Brigitta Callens ... etc neen, die missen zijn allemaal een vijs kwijt. |
Waarom zou Anne De Batzelier een vijs kwijt zijn? LDD was eigenlijk nog zo'n slechte keuze niet. Samen met R.O.S.S.E.M 1 van de meer nuchtere partijen die Blegië gekend heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat maakt de situatie niet anders, de anderen doen ook idiote uitspraken, of nog erger, nemen nog debielere beslissingen. |
Citaat:
|
Ik vind die missverkiezingen maar een vleeskeuring.
Ooit wel eens echt goed met gelachen toen ik er nog al wel eens naar keek. Een van de niet verkozen meisjes kreeg volgende vraag van An Van Elzen toegespeeld: "Wat zou u doen als u verkozen zou worden?" De reactie van dat meisje was top, ze zei: "Ik zou naast mijn schoenen beginnen lopen en met een voetballer trouwen" Dat was pas gieren ... :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Ok, de meeste enquête's daar staat inderdaad wel bij: "Laurent for president" :lol: |
In dat opzicht zijn miss België's waar nadien niks mee scheefliep de miscasts.
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor de rest: ik heb er niet voor gekozen. |
De verkiezing van Miss Cast?
|
dat is een vraag voor Adolf hé
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be