Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Belager De Wever gecolloqueerd (na de derde keer) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254688)

reservespeler 10 augustus 2020 11:19

Belager De Wever gecolloqueerd (na de derde keer)

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200810_...-gecolloqueerd

HBVL: 10-08-2020
Voor de derde keer op zes dagen tijd is zaterdag de belager van Bart De Wever opgepakt. Nu wou de man, een veertiger uit Nepal, “een vraag stellen” aan De Wever terwijl die aan het joggen was in het Rivierenhof. De politie kon hem oppakken. Donderdag was de man nog vrijgelaten, na een eerder incident in de tuin van de N-VA-voorzitter. Nu is hij toch gecolloqueerd.

Maar goed dat er zo'n mensen uit Nepal naar hier gekomen zijn, we konden anders onze pensioenen niet meer betalen.

Ik hoop dat jullie het hele verhaal kunnen lezen.

Zeus 10 augustus 2020 11:39

Nu ben ik vooral benieuwd naar de vraag die hij wou stellen.

Dadeemelee 10 augustus 2020 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 9413575)
Nu ben ik vooral benieuwd naar de vraag die hij wou stellen.

https://forum.politics.be/showpost.p...80&postcount=1

Bach 10 augustus 2020 12:24

Heeft De Wever een paard?

Misschien ergens in Frankrijk of zo.

Anselmo 10 augustus 2020 12:36

En dat loopt allemaal vrij in Antwerpen rond.

Het is wekelijk het "puikje" wat we hier uit alle 's Heeren landen ontvangen.

reservespeler 10 augustus 2020 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 9413663)
En dat loopt allemaal vrij in Antwerpen rond.

Het is wekelijk het "puikje" wat we hier uit alle 's Heeren landen ontvangen.

Waar onze lieve Heer toch zijn brood gras aan ...

schaker 10 augustus 2020 23:35

Citaat:

Ondervraagd door de agenten, vertelde hij dat hij een visioen had gekregen waarbij hem bevolen was dat hij De Wever een vraag moest stellen. De man had het waanidee dat De Wever een paard had en kraamde nog meer wartaal uit. “Hij wou aan De Wever vragen of hij diens paard eten mocht gaan geven en mocht gebruiken om terug naar zijn geboorteland te reizen. Daar zou hij zijn paspoort gaan verbranden.”
Zullen we een inzamelingsactie (“crowdfunding”) starten voor een enkele reis naar Nepal?

Ke Nan 11 augustus 2020 06:01

Nogal wiedes dat de man's psychologie compleet naar de vaantjes is na het zien van BDW in boxershorts en adidassloefjes. BDW, de Medusa van Vlaanderen.

Zipper 11 augustus 2020 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 9414292)
Nogal wiedes dat de man's psychologie compleet naar de vaantjes is na het zien van BDW in boxershorts en adidassloefjes. BDW, de Medusa van Vlaanderen.

uw poging om grappig te zijn is mislukt

Universalia 11 augustus 2020 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9413853)
Waar onze lieve Heer toch zijn brood gras aan ...

Bij mijn grootouders zaliger hing een tegeltje aan de muur met opschrift:

"Ons hereke veranderde water in wijn, waarom zou zat zijn zondeke zijn?"

Géén idee of dat van toepassing zou kunnen zijn op wat er allemaal naast het topic geschreven staat?

Ok, de warmte speelt mij parten, zelfs mijn kort bochenwerk ziet er van af.

Pandareus 11 augustus 2020 11:42

Citaat:

:lol:

robert t 11 augustus 2020 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9414377)
uw poging om grappig te zijn is mislukt

Panda denkt er nochtans anders over aan zijn reactie te zien.
De mop mag nog zo flauw zijn maar wanneer er een poging is om BDW belachelijk te maken ligt panda gegarandeerd in een deuk.

reservespeler 12 augustus 2020 06:04

Citaat:

Waaaaw, wat grappigggg

Dit was sarcastisch hé.

Boduo 12 augustus 2020 08:09

Die Nepalees (?) is wel een uitzondering.
De Nepalezen hier zijn bijna altijd harde werkers, weekdag, zondag.

Blue Sky 13 augustus 2020 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9415590)
Die Nepalees (?) is wel een uitzondering.
De Nepalezen hier zijn bijna altijd harde werkers, weekdag, zondag.

Probleem is dat hier alles komt binnenlopen, liefst geschiften, onderontwikkelden, zieke mensen want die dient men volgens allerhande conventies een verblijfsvergunning te geven.

Het gevolg is dat het het hier meer en meer om een Afrikaanse jungle begint te gelijken. Vechtpartijen in Blankenberge, allochtonen die weigeren een mondmasker te dragen, halve wilden die zich niets van de verkeersregels aantrekken, ... wat allemaal ten koste gaat van de veiligheid en toekomst van de autochtone bevolking.

Boduo 13 augustus 2020 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9417512)
Probleem is dat hier alles komt binnenlopen, liefst geschiften, onderontwikkelden, zieke mensen want die dient men volgens allerhande conventies een verblijfsvergunning te geven.

Het gevolg is dat het het hier meer en meer om een Afrikaanse jungle begint te gelijken. Vechtpartijen in Blankenberge, allochtonen die weigeren een mondmasker te dragen, halve wilden die zich niets van de verkeersregels aantrekken, ... wat allemaal ten koste gaat van de veiligheid en toekomst van de autochtone bevolking.

Ik praat dat "binnenlopen" van vreemdelingen niet goed maar toevallig (?) kennen wij hier in onze buurt héél naarstige Nepalezen, een Syriër, een koppel Afganen en één Ruandees.
Allemaal mensen die wérken.
Dat mag ook eens gezegd worden.

Blue Sky 13 augustus 2020 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9417521)
Ik praat dat "binnenlopen" van vreemdelingen niet goed maar toevallig (?) kennen wij hier in onze buurt héél naarstige Nepalezen, een Syriër, een koppel Afganen en één Ruandees.
Allemaal mensen die wérken.
Dat mag ook eens gezegd worden.

Ja, en mijn grootvader rookte een pakje sigaretten per dag, doch is 100 jaar geworden, dus roken is gezond.

Het gaat niet om de mensen die zich integreren en willen werken, wel om de massa die dat niet doen. En als je de statistieken erbij haalt, dan spreken die boekdelen - uw persoonlijke ervaringen ten spijt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be