![]() |
Belager De Wever gecolloqueerd (na de derde keer)
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200810_...-gecolloqueerd
HBVL: 10-08-2020 Voor de derde keer op zes dagen tijd is zaterdag de belager van Bart De Wever opgepakt. Nu wou de man, een veertiger uit Nepal, “een vraag stellen” aan De Wever terwijl die aan het joggen was in het Rivierenhof. De politie kon hem oppakken. Donderdag was de man nog vrijgelaten, na een eerder incident in de tuin van de N-VA-voorzitter. Nu is hij toch gecolloqueerd. Maar goed dat er zo'n mensen uit Nepal naar hier gekomen zijn, we konden anders onze pensioenen niet meer betalen. Ik hoop dat jullie het hele verhaal kunnen lezen. |
Nu ben ik vooral benieuwd naar de vraag die hij wou stellen.
|
Citaat:
|
Heeft De Wever een paard?
Misschien ergens in Frankrijk of zo. |
En dat loopt allemaal vrij in Antwerpen rond.
Het is wekelijk het "puikje" wat we hier uit alle 's Heeren landen ontvangen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nogal wiedes dat de man's psychologie compleet naar de vaantjes is na het zien van BDW in boxershorts en adidassloefjes. BDW, de Medusa van Vlaanderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ons hereke veranderde water in wijn, waarom zou zat zijn zondeke zijn?" Géén idee of dat van toepassing zou kunnen zijn op wat er allemaal naast het topic geschreven staat? Ok, de warmte speelt mij parten, zelfs mijn kort bochenwerk ziet er van af. |
Citaat:
|
Citaat:
De mop mag nog zo flauw zijn maar wanneer er een poging is om BDW belachelijk te maken ligt panda gegarandeerd in een deuk. |
Citaat:
Dit was sarcastisch hé. |
Die Nepalees (?) is wel een uitzondering.
De Nepalezen hier zijn bijna altijd harde werkers, weekdag, zondag. |
Citaat:
Het gevolg is dat het het hier meer en meer om een Afrikaanse jungle begint te gelijken. Vechtpartijen in Blankenberge, allochtonen die weigeren een mondmasker te dragen, halve wilden die zich niets van de verkeersregels aantrekken, ... wat allemaal ten koste gaat van de veiligheid en toekomst van de autochtone bevolking. |
Citaat:
Allemaal mensen die wérken. Dat mag ook eens gezegd worden. |
Citaat:
Het gaat niet om de mensen die zich integreren en willen werken, wel om de massa die dat niet doen. En als je de statistieken erbij haalt, dan spreken die boekdelen - uw persoonlijke ervaringen ten spijt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be