![]() |
Meer gevangenissen of sneller deporteren?
--
|
Citaat:
Het probleem is echter dat die landen hun criminelen niet terug willen. |
Citaat:
We staan toch in een veel betere onderhandelingspositie ten opzichte van die shithole countries? Weinig belgen willen naar Shitholia, maar omgekeerd willen er veel meer shitholiers naar hier. Begin met de prijzen voor visas te vertienvoudigen. |
Citaat:
Wij zitten met de criminelen, niet zij. En de meeste komen illegaal naar hier en vragen hier met valse gegevens asiel. En veel Europeanen gaan maar al te graag naar daar op vakantie Hangen daar de rijke stinkert uit en zijn dan verbaast dat die criminelen naar hier komen. |
Citaat:
Als die landen moeilijk doen weiger je hun luchtvaartmaatschappij om hier nog te landen. Tijd voor de grove borstel. |
Citaat:
aangezien je hier al serieus wat moet uitsteken om nog in de bak te raken zullen ze het allemaal wel verdient hebben. dat werkt elke keer in Europa waarom niet omgekeerd. |
Citaat:
Belgie heeft ook soms belangen in die landen. Het moet Europees aangepakt worden maar dat is ook een ander paar mouwen. |
Citaat:
In andere landen is de NATO juist de oorzaak van de volksverhuizing. En de basis van de problemen moeten inderdaad Europees aangepakt worden. Maar daarvoor moeten we een Europese Unie der Europese volkeren hebben en geen statenunie die geen rekeniing houd met de belangen van de Europese volkeren. |
Meer gevangenissen of sneller deporteren?
BEIDEN !!! Plus nog wat: preventie aan immigratie. (ik bedoel vooral: opvang van vluchtelingen in naburige veilige streken van het thuisland. Zelfs op onze kosten.) En nieuwe inventieve regeltjes voor de schaapjes. Vb. wie een flik opzettelijk kwetst met arbeidsongeschiktheid, moet onmiddellijk naar de gevangenis (en niet langs AF om nog dopgeld te trekken) en daar minstens blijven tot die flik terug aan de arbeid kan. |
Citaat:
Ze sluiten op huidig ogenblik hun grenzen al af en steken het daarbij even handig op het Covid-19. Zeker niet meer gevangenissen op de kosten van de brave belastingbetalers alhier zou ik zeggen, dus blijft er maar 1 mogelijkheid over en die is sneller overgaan tot deportatie. p.s. Zijn onze gevangenissen voor zware criminelen te braaf??? Ik las eens een artikel dat blokletterde dat zware criminelen in bepaalde landen met zijn 35 man in 1 'cel' zitten op water en brood. |
Citaat:
Veel mensen kunnen zich zelfs de luxe dat de gevangenen hebben niet veroorloven. |
Ik heb een alternatief al reeds voorgesteld. We sluiten gewoon een huurcontract voor veroordeelden-opslag af met Noord Korea.
€1500 per jaar per kop lijkt me schappelijk. Of €1000, en dan zenden we voldoende leger-ratsoenen mee. |
Citaat:
Enfin, ze werd al altijd maar als excuse gebruikt op het ogenblik dat het de macht goed uitkwam... |
Citaat:
Je kent het spreekwoord van slechte heelmeesters hé....stinkende etterende wonden. Als de harde aanpak niet kan of mag dan is het wachten tot de polarisatie dermate groot is dat de bevolkingsgroepen het onderling gaan uitvechten. Op Hutu- en Tutsi-se wijze. Be prepared. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vleesmolen - akkerbemesting
|
Citaat:
|
Citaat:
https://nl.wiktionary.org/wiki/deporteren |
Citaat:
Ten tijden van het VNV betekende deporteren héél wat anders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be