Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Amerikaanse oorlogsposters (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2547)

Willy Degheldere 29 maart 2003 10:13

athena 29 maart 2003 11:24

Het zoveelste voorbeeld van anti-amerikanisme, het wordt afgezaagd hoor

Willy Degheldere 29 maart 2003 11:55

Sorry, maar het zijn wel de Amerikanen die deze posters op grote schaal verspreiden.

athena 29 maart 2003 11:56

Collaborateurs heb je overal, een meerderheid van de Amerikaanse bevolking staat nog steeds achter de oorlog in Irak;

vivanter007 29 maart 2003 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door athena
Collaborateurs heb je overal, een meerderheid van de Amerikaanse bevolking staat nog steeds achter de oorlog in Irak;

Ja, en wie nog durft tegen zijn, is een collaborateur 8O
En dat gaat "vrijheid" prediken in Irak?

Paulus de Boskabouter 29 maart 2003 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dinkytoy
Citaat:

Ja, en wie nog durft tegen zijn, is een collaborateur 8O
En dat gaat "vrijheid" prediken in Irak?

:!:
inderdaad

Carine 29 maart 2003 13:04

Deze posters vind ik flauw hoor.

athena 29 maart 2003 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Sorry, maar het zijn wel de Amerikanen die deze posters op grote schaal verspreiden.

Het feit dat deze posters verspreid worden door Amerikanen bewijst dat het recht op vrije meningsuiting en de individuele vrijheid in Amerika worden gerespecteerd, wat van het Iraaks regime toch niet kan gezegd worden.

Willy Degheldere 29 maart 2003 17:14

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere

Het feit dat deze posters verspreid worden door Amerikanen bewijst dat het recht op vrije meningsuiting en de individuele vrijheid in Amerika worden gerespecteerd, wat van het Iraaks regime toch niet kan gezegd worden.

Juist en het was de bedoeling om het wijs te maken!

Probeer dit maar eens in dit zogenaamd "democratisch" land!

Dus géén anti-amerikanisme!

S. 29 maart 2003 17:50

Citaat:

Het zoveelste voorbeeld van anti-amerikanisme, het wordt afgezaagd hoor

Op één na elke affiche staat 'ministry of homeland security'. Deze affiches drijven dus de spot met de regering-Bush. En der is een zeer groot verschil tussen anti-Bushisme (zoals 'not in my name', van oorsprong ook Amerikaans) en anti-Amerikanisme. Het lijkt de laatste tijd gewoon bon ton om te zeggen dat iets anti-Amerikaans is. Logisch uiteraard, want dan moet je niet op de grond van de zaak ingaan...

craban 29 maart 2003 20:00

Ik zou graag de Amerikaanse vlag voor mijn venster hangen maar ik ben bang dat de linksen mijn ruiten in komen gooien.

Freedom of speech/expression ???

-craban

TomB 30 maart 2003 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door craban
Ik zou graag de Amerikaanse vlag voor mijn venster hangen maar ik ben bang dat de linksen mijn ruiten in komen gooien.

Freedom of speech/expression ???

-craban

Er zijn limieten natuurlijk. Denkt u dat ik de vlag van Irak kan ophangen zonder dat de rednecks mijn venster inschieten? :)

Bluelagune 1 april 2003 15:42

Willy...zulke posters zijn gewoon het typische werk van werkschuw parasitair progressief volk al dan niet met een hanekam of zwaaiend met een poster van Stalin of Che Guevara burpend en boerend wachtend op de revolutie die "nooit" komen gaat. En inderdaad die zijn er in de Verenigde Staten ook . :cry:

Rogier 1 april 2003 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Willy...zulke posters zijn gewoon het typische werk van werkschuw parasitair progressief volk al dan niet met een hanekam of zwaaiend met een poster van Stalin of Che Guevara burpend en boerend wachtend op de revolutie die "nooit" komen gaat. En inderdaad die zijn er in de Verenigde Staten ook . :cry:

Ik kan er mee lachen. :lol: :lol: :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be