![]() |
Welke continent(en) wilt u de komende tien jaar zeker bezocht hebben?
Zie peiling
|
Friscostanië, op zoek naar wat verfrissing
|
Vind het wel een beetje slecht van je dat je zo'n draad opzet omdat je zo trots bent op één pseudoracistisch, als je het dat al kan noemen, continentscheldnaampje. Kom op, met gestrekt been erin mensen. Als we de wereld willen kwetsen, hoe moeten we de continenten dan noemen?
|
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Ik ga niet heel mijn leven op mijn tenen lopen omdat er wel eens iemand gekwetst kan worden want er is ALTIJD wel iemand gekwetst, ongeacht wat je doet. Een kind zegt ook "gekwetst" te zijn en zegt ook dat je "gemeen" bent, omdat je niet toelaat dat het kind TV mag kijken tot 12u 's nachts met een berg snoep en chips dat ze dan rondstrooien in de hele woonkamer op een zondagavond voor een schooldag. Welnu, dit is inderdaad een satire en zolang de pers belachelijk blijft doen met schuilnamen kunnen wij er humor van maken. |
Antwerpen staat er niet bij. :-(
|
Citaat:
|
Geen
|
Afrika..nooit van mijn leven!!
Azië? Misschien Japan, of Taiwan. Noord of Zuid-Amerika? Argentinië, zeker. Oceanië? Nieuw-Zeeland , een dikke ja. ook Paaseiland en Pitcairn eiland lijkt me wel tof om te bezoeken. |
Na Laurazië en Gondwana gezien te hebben hoef ik er geen andere meer te zien.
|
Tja. Omdat ik eens een paar weken aan de Turkse westkust heb gezeten heb ik Azië bezocht. Maar ik heb er 99,9 % niet van gezien. Idem voor een trip naar New York waardoor ik Amerika heb bezocht.
|
Citaat:
Overigens: ik durf hier in posts het woord 'neger' gebruiken, en durf grappen te pennen over homo's edm. Bij mij gaat iedereen over de kam (van de humor)(niet van de beledigingen, of toch iets minder). Maar jij haalt er nu zo ééntje uit, wat mij achterdochtig maakt. Help mij, verlos mij, uit mijn onwetendheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be