![]() |
VLD en Groen zijn de spelletjes van Pol en Bart beu.
Ze hebben het ook door dat Pol en Bart met hun voeten aan het spelen zijn.
Defenestratie van preformateurs Pol en Bart komt eraan. 8-) https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200812_96461120 Citaat:
|
Uiteraard staan die met elkaar in contact.
|
Citaat:
|
"Die beide families beginnen het wel op hun heupen te krijgen en staan met elkaar in contact." |
:cheer::rammelen met die voetjes:cheer:
|
Iedereen is die eindeloze politieke spelletjes grondig beu, in het bijzonder van MR voorzitter Bouchez. Het wordt tijd dat de koning de kamer ontbindt en vervroegde verkiezingen uit schrijft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben pro. :thumbsup: |
Citaat:
Belangrijk de Kamer moet zelf een ontbindingsbesluit goedkeuren bij volstrekte meerderheid : 75 zetels. De bubbel van vijf + Vlaams Belang en PVDA bijvoorbeeld. Ruim voldoende. |
:cheer: laat nieuwe verkiezingen maar komen :cheer:
|
Citaat:
Ik had het over de toenadering tussen liberalen en groenen. Goede evolutie volgens mij. |
Zowieso is het spelletje van Wilmes en Bouchez in september uit. CD&V zal dan de steun voor de regering Wilmes opzeggen.
Ofwel komen er dan verkiezingen ofwel kan een nieuwe regering met PS en NVA van start gaan. Vivaldi komt er niet omdat CD&V daar geen zin in heeft. Een minderheidskabinet in welke samenstelling ook, is ook niet werkbaar, zeker niet met de zware economische crisis er op ons af komt. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder: een liberaal-groen front tegen het NVA-PS kartel. I like! ;-) |
Verkiezingen it is. Liberalen willen het werkstuk van onze grote leider afbreken en met de groenen kan je niet regeren.
Volgende verkiezingen is echt het einde van het land . |
Citaat:
|
Ik denk dat zowel Pol, Bart als Hubert nieuwe verkiezingen willen, alleen hoe doe je dat in deze tijd ?
:) :) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be