Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   USA: Zwarte (25) schiet blank kind (5) door het hoofd. Media zwijgen massaal (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254740)

Eurosceptic 13 augustus 2020 17:20

USA: Zwarte (25) schiet blank kind (5) door het hoofd. Media zwijgen massaal

HLN was de enige in Vlaanderen die er iets over vermeldde. Al leken de rassen van de betrokkenen niet relevant in de titel

Amerikaanse man schiet fietsende jongen (5) dood voor de ogen van zijn zusjes

In de USA was het enkel Fox News dat hier iets over zei. CNN (Clinton News Network), MSNBC en andere linkse zenders zwegen massaal. De agenda der identiteitspolitiek is duidelijk. Blanken zijn racisten en zwarten zijn slachtoffers. Dit verhaal past niet in hun politiek en daarom zweeg men.

George Floyd paste wel. Daarover krijgen we een week aan een stuk bericht, ook in eigen land.

VTM en Eén hadden veel interesse in George Floyd, maar niet in deze blanke jongen.

Elio di Supo 13 augustus 2020 17:23

Waarom zouden we? Die man was gewoon eventjes verward en kon even niet meer ademen en moest toen even relaxen door iemand blank neer te kanllen. Daar gaan we toch geen drama van maken zeker?

Gewoon een geval van overmedicatie of alcohol of drugs. Of mentale problemen. En witte levens matteren niet zo veel he.

Doorlopen mensen, niets aan de hand hier.

Eurosceptic 13 augustus 2020 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9417240)
Waarom zouden we? Die man was gewoon eventjes verward en kon even niet meer ademen en moest toen even relaxen door iemand blank neer te kanllen. Daar gaan we toch geen drama van maken zeker?

Gewoon een geval van overmedicatie of alcohol of drugs. Of mentale problemen. En witte levens matteren niet zo veel he.

Of hij voelde zich bedreigd door de jongen en schoot uit zelfverdediging.

Maar even serieus. Onze media zijn onbetrouwbaar en hebben een zeer duidelijke politieke agenda, net zoals CNN en MSNBC. Blijkt niet alleen uit dit soort zaken. Je zal het ook merken aan de berichtgeving over Joe Biden. De man is in sneltreinvaart aan het dementeren, maar dat zal niet blijken uit het Vlaamse nieuws

Elio di Supo 13 augustus 2020 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 9417243)

Maar even serieus. Onze media zijn onbetrouwbaar en hebben een zeer duidelijke politieke agenda, net zoals CNN en MSNBC. Blijkt niet alleen uit dit soort zaken. Je zal het ook merken aan de berichtgeving over Joe Biden. De man is in een snel tempo aan het dementeren, maar dat zal niet blijken uit het Vlaamse nieuws

Dat zal ten overvloede blijken tijdens de presidentiele debatten als die er al komen. Want ik vermoed dat zowel Trump als Biden daar baat bij zullen hebben.

Soit, we zijn aan het afdwalen nu.

Libro 13 augustus 2020 17:32

Maar zeg vooral niet "White Lives Matter" of "All Lives Matter" :roll: RIP-what a waste...

marie daenen 13 augustus 2020 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9417248)
Maar zeg vooral niet "White Lives Matter" of "All Lives Matter" :roll: RIP-what a waste...

Zeg liever de politiek correcte kultuur die ons regelrecht naar de afgrond voert door hun alles behalve politiek correcte spelletjes...

wagner.666 13 augustus 2020 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 9417239)
HLN was de enige in Vlaanderen die er iets over vermeldde. Al leken de rassen van de betrokkenen niet relevant in de titel

In de USA was het enkel Fox News dat hier iets over zei. CNN (Clinton News Network), MSNBC en andere linkse zenders zwegen massaal. De agenda der identiteitspolitiek is duidelijk. Blanken zijn racisten en zwarten zijn slachtoffers. Dit verhaal past niet in hun politiek en daarom zweeg men.

George Floyd paste wel. Daarover krijgen we een week aan een stuk bericht, ook in eigen land.

VTM en Eén hadden veel interesse in George Floyd, maar niet in deze blanke jongen.

een week ze kunnen er nu nog niet over zwijgen, het komt mijn strot uit.:evil:

daiwa 13 augustus 2020 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 9417239)

Dat past niet in in hun links kraam.

Zipper 13 augustus 2020 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9417240)

en waarschijnlijk was dat jongetje toch maar een toekomstige "white supremacy redneck"

cookie monster 13 augustus 2020 19:50

Wat smeerlap , hopelijk krijgt die kinderbeul de doodstraf !!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9417248)

Political Correctness Matters , klinkt al veel overtuigender :lol: ;)

Frankenstein 13 augustus 2020 20:37

Dit zijn van die dingen die mij pissed off maken. Ergens denk ik dat dergelijke verzwegen berichtgeving wel moeten leiden tot herverkiezing Trump.

Elio di Supo 14 augustus 2020 00:59

De BLM zal zijn advocaat wel betalen. Want zijn leven is tenslotte meer waard dan van dat kind dat hij afknalde.

Bovendien hebben de militantjes en de wokers weer een kluif. Hij durfde dat blanke ettertje zomaar de eigendom betreden van hun "brother", hun "homie"? Wat een lef zeg.

Elio di Supo 14 augustus 2020 01:02

Maar idd, de cultuurmarxistische msm zit hiermee zwaar verveeld natuurlijk.

Nr.10 14 augustus 2020 02:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 9417429)
Dit zijn van die dingen die mij pissed off maken. Ergens denk ik dat dergelijke verzwegen berichtgeving wel moeten leiden tot herverkiezing Trump.

De dader zit toch in de gevangenis. Wat is het probleem?

Er wordt helemaal niets verzwegen.

Svennies 14 augustus 2020 03:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 9417638)

Hebt u ergens rellen gezien.....

Blanken die de boel kort en klein slagen onder het motto "white live matters"...

Niks gezien mijn beste.goed zo ,dat is dus het verschil tussen beide...8-)

Elio di Supo 14 augustus 2020 05:19

Citaat:

Derrick Chauvin werd toch ook gearresteerd. Wat was toen het probleem dan?

Wat kregen we allemaal te zien?

-massale rellen en betogingen over verschillende continenten
-plunderingen van onschuldigen
-wijziging filmaanbod Amazon
-voortdurende aandacht en focus door de media op het gebeuren
-vergeldingsacties op politieagenten

U beseft niet half hoe simpel u overkomt. Tjonge, u kan echt uw agendaatje niet verdoezelen he :-D

Elio di Supo 14 augustus 2020 05:28

Vooraleer we hier weer een correcte minimaliseringsgolf gaan krijgen ... beeld eens in wat de shit storm zou geweest zijn als de dader een blanke zou zijn geweest en het kindje zwart. Dan zou witmans er duchtig van langs hebben gekregen en het zou zeer terecht zijn geweest nietwaar?

Ik dacht het al.

reservespeler 14 augustus 2020 05:41

Citaat:

George werd neergeschoten. De hele wereld op z'n kop.
Dat jongetje werd neergeschoten, als ik het hier niet gelezen had, wist ik het niet.

jogo 14 augustus 2020 05:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 9417243)

Maar even serieus. Onze media zijn onbetrouwbaar en hebben een zeer duidelijke politieke agenda, net zoals CNN en MSNBC. Blijkt niet alleen uit dit soort zaken. Je zal het ook merken aan de berichtgeving over Joe Biden. De man is in sneltreinvaart aan het dementeren, maar dat zal niet blijken uit het Vlaamse nieuws

Vreest ge dat de jeugdige Donald zich niet kan verdedigen ?

Frankenstein 14 augustus 2020 06:49

Citaat:

Kijk mijn beste. Ik geef u op een briefje dat mocht er 1 dag zijn dat er meer blanken zwarten vermoorden dan andersom de hele MSM media op zijn kop staat.

Waar mijn maag van omdraait is dat zwarten in hoge functie in Amerika nooit openlijk schuld betuigen door bv een krans te leggen of een kneel te doen voor het omgekeerde geweld dat blanken treft. Voor de duidelijkheid: ik doel op blanken die door zwarten beroofd, verkracht of vermoord worden. Zo hypocriet is dat. Men moet man met paard noemen en niet (telkens) een blanke agent die over de rode lijn is gegaan bij een zwarte tot het over-proportionele opblazen. Immers die agent die een knie in de nek van Floyd heeft gedaan krijgt een draconische straf opgelegd. Idem wat is het probleem? . Waarom zeuren ze nog?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be