![]() |
Burundi eiste 36 miljoen euro herstelbetalingen van Duitsland en België
Citaat:
|
Zijn dat burundese dollars? :D
|
Ik kan momenteel niet nagaan of dit enigszins "officieel" is...
Dan zou het namelijk nodig zijn om de betrekkingen met Burundi te verbreken en alle Burundese ingezetenen uit Belgie te verwijderen... Het vaste adres voor de Afrikanen aangaande "kolonialiseringszaken" is nu "Beeing,PRC",en al vele decennia lang niet meer enigerlei West-Europees land....DIE geschiedenis is zowat een mensenleven geleden G E S T O P T.... MOE ben ik die zever,MOE...:evil: |
De grens toe voor Burundezen?
|
Citaat:
|
Wallonië eist al jarenlang 16 miljard € van Vlaanderen omdat onze overgrootvaders in hun koolmijnen en bietenvelden mochten komen zwoegen voor een hongerloon.
|
Ik stel voor dat wij ook ons lijstje opstellen.
Wij hebben recht op schadevergoeding van: - Frankrijk - Oostenrijk - Spanje - Rome en ik vergeet er nog wel een paar |
Citaat:
Uit de quote: 43 miljard dollar, of ruim 36 miljoen euro |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar is precies een foutje in geslopen. :?
|
Citaat:
Wat hebben die Burundezen met hun zilverpapier , dat we hen vroeger met de kilo opstuurden , dan wel gedaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu, men moet de zaken strikt juridisch bekijken, en dan kom je tot de vaststelling dat België volledig legitiem het gezag in die gebieden uitoefende:
- Ruanda en Urundi waren door besluit van de internationale Volkenbond (voorloper van de VN) onder Belgische mandaat geplaatst - Congo was op de internationale conferentie van Berlijn in 1885 toegekend aan Leopold II, en deze schonk dit in 1908 aan de Belgische Staat, ook dit was allemaal legitiem, en door niemand betwist. Men kan mekkeren wat men wil, maar alles was volledig wettig. Sommigen zullen nu misschien verwijzen naar het Derde Rijk, en stellen dat zij ook handelden volgens hun eigen wetten, alleen speelt daar geen internationaal element in mee. De Belgische Staat handelde volledig conform internationale beslissingen en recht van die tijd. Ik stel enkel vast dat er nu Belgische politici zijn, die toch maar het boetekleed willen aantrekken. Mensen die aan zelfbeschadiging doen, het heeft altijd bestaan. |
Citaat:
zoals de Vikings(Zweden) ons mogen betalen met aankoopbonnen voor de Ikea. |
Goh, niks speciaals. Dat zeggen alle negers die bij mijn madam naar het OCMW komen: "Je veux argent!".
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be