![]() |
wereld vindt arische vrouwen de mooiste
opmerkelijk interview met internationaal gerenomeerde modellenkoning Pierre Eggermont.
fragment: "versta me goed, ik ben absoluut geen racist" begint Pierre Eggermont zijn opmerkelijk verhaal. "Mijn persoonlijk oordeel telt niet. Ik wil gewoon vrouwen verkopen, dat is mijn job. Maar ik heb tijdens mijn vele reizen ervaren dat er all over the world een grootste gemene deler is van wie en wat de masse mooi vindt. Internationaal liggen modellen van het perfecte Kaukasische type het best in de markt. Die vrouwen vormen het gemiddelde van de Westeuropese variant van het blanke ras. Je vindt ze in vlaanderen, frans vlaanderen en de nederlandse provincies onder de moerdijk." ![]() (de Limburgse Ingrid Vandebosch) _________________________________________________ je ziet het ook, telkens als een neger/niet-blanke man veel geld verdient of beroemd wordt gaat hij resoluut voor een blanke vrouw. VB: Ronaldo, Mpenza, Tiger Woods etc... |
perfect kaukasisch in vlaanderen en Nederland ?
dacht dat het vooral de slavische meisjes waren die het het best deden in de modellenwereld. velen komen ook uit tsjechië, Slovakije, hongarije etc... maar misschien dat de trend veranderd is.... |
Belgische boerenwijven het schoonst?
Laat me niet lachen !!! |
Citaat:
hij kan het weten. |
Beroepsmisvorming.
Waarschijnlijk is hij nooit uit Dorp Vlaanderen geraakt !! Toch raad ik hem aan eens buiten te komen met zijn bril op zijn neus. Lees hoe hij de Vlaamse Politicas beoordeeld in het belang van limburg. Kompleet smaakloos !!! |
En dan de chinese vrouwen met die heel kleine voetjes !!!?
|
Het is niet omdat omdat ze meer gezocht in de modellenwereld zijn dat ze daarom mooier zijn. Mooi zijn voor vrouwen bezit een bepaalde graad van subjectiveit. Iedereen heeft zijn eigen type.
Het willen toekennen van idealen aan een bepaald ras zoals Mitgard doet ruikt sterk naar Adolf Hitler. Dat is typische voor racisten, ze vinden negers minderwaardig maar als ze zelf eens een lekkere negerin zouden kunnen pakken zouden ze er niet voor terugdeinzen. Ze zouden niets anders doen moesten ze kunnen. |
Citaat:
Mocht dezen draad nu bij koetjes en kalfjes staan, ik zou nog reageren met mijn mening: verandering van spijs doet eten. Wat een non-item in dit deel van het forum. |
Ja Ja....
maar hebt ge heel het artikel wel gelezen ? Als ze hem vragen hoe het komt dat Vlaamse vrouwen het mooiste zijn zegt hij dat dit door de eeuwenlange multiculturele invloeden is door de vreemde overheersingen. En als toppunt voorspelt hij dat de Vlaamse vrouwen in de toekomst nog mooier zullen worden ik citeer letterlijk : "We worden nog mooier want over een jaar of honderd zal ook de invloed van de Maghreb landen zichtbaar zijn..." of nog : "De Vlaamse vrouw heeft de ideale proporties. Ik noem dat de Venus-maat. Je vindt die ook terug bij Amerikaanse vrouwen. De States vormen ook een melting pot van rassen culturen, net als wij" en nog "We zijn het enige volk dat zoveel verschillende overheersers heeft gehad....er is in onze contreien altijd multiculturele seks geweest. En dat heeft geleid tot een prachtig ras." kortom we mogen blij zijn dat we als volk zoveel onder de voet zijn gelopen en dat we daardoor er dankzij anderen er mooi uitzien, omdat we lekker veel multiculturele seks hebben........en dat we in de toekomst nog wat exotische tintjes zullen bijwinnen joepie !!!:roll: |
Citaat:
ik citeer slechts iemand in de sector. dat jij gefrustreerd geraakt telkens iemand iets positiefs zegt over je eigen ras, dat is m.i. voer voor psychologen. |
Ik zie toch liefst een donkerder velletje hoor, spaans of marokkaans. mmmmmm!
|
Ik vind blanke vrouwen inderdaad de mooisten...(over het algemeen). Maar dat zal wel eerder cultureel bepaald zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar die liggen idd niet zo goed in de modellenwereld |
Vergeet de Baltische meisjes niet, die zijn pas mooi...
|
Het Keltisch-Scandinavische type vrouwen kan mij wel bekoren, vooral de IJslandsche meiskes, maar ook de Iersche, die van de Schotsche Hooglanden en Noorsche dames zijn vaak zeer de moeite waard.
Natuurlijk is een schone Brabantsche deerne ook niet te versmaden. |
Ik vind vooral mooie meisjes mooi.
|
Citaat:
of komt er nog? over gemengde sex enzo... magda? ook als niet de vrouw, maar de man blank is? of is dat 'provocerend' en 'neokolonialistisch'? de blanke man, da's een kwaaie hoor. |
Citaat:
EDIT: Schokkend! Kom ik een andere link tegen zeker? http://www.nowomenallowed.com/interracial_dating.htm Die mensen weten niets van de minieme slaagkans van zo'n relaties. Het erge is dat die Pierre Eggermont moest beginnen met de alombekende zin: "Ik ben geen racist!" omdat er in deze maatschappij mensen leven die geloven dat de eerste vereiste voor racisme blank zijn is. Ik ben trots als blanke doch ben ik geen blanke supremist. Ik ben trots blank geworden omwille van het collectief schaamtegevoel bij laagbegaafde volksgenoten. |
Geef jullie ogen goed de kost want hieronder heb je enkele specimen van het Arische vrouwvolk. Zelfs qua ideologie zal het met sommigen onder jullie klikken. :mrgreen:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be