Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Huisvader gaat agressief te keer in ijssalon (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254790)

Blue Sky 17 augustus 2020 08:02

Huisvader gaat agressief te keer in ijssalon

Lieftallige huisvader met 2 kindjes laat zijn ware aard zien...

https://www.hln.be/in-de-buurt/lanak...-hem~ab4ad29e/

fabianen 17 augustus 2020 08:09

Eentje die de verkeerde nog niet is tegengekomen.

quercus 17 augustus 2020 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9421077)
Lieftallige huisvader met 2 kindjes laat zijn ware aard zien...

https://www.hln.be/in-de-buurt/lanak...-hem~ab4ad29e/

Wat voor een lompe loebas is dat zeg!? Dat ze hem maar eens zijn portefeuille wat lichter maken.

Tavek 17 augustus 2020 08:32

Ik probeer te kijken of ik hem herken. Maar helaas.

Wsh een hollander.

Johan Daelemans 17 augustus 2020 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9421084)
Wat voor een lompe loebas is dat zeg!? Dat ze hem maar eens zijn portefeuille wat lichter maken.

Is blijkbaar herkent en opgepakt. Een vent uit Lanaken.

quercus 17 augustus 2020 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans (Bericht 9421106)
Is blijkbaar herkent en opgepakt. Een vent uit Lanaken.

Daar gaat Tavek zijn “Hollander”-theorie. Het is een ordinaire “Lompe Limburger”. :lol:

Skobelev 17 augustus 2020 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9421119)
Daar gaat Tavek zijn “Hollander”-theorie. Het is een ordinaire “Lompe Limburger”. :lol:

'k zou zijn voornaam wel eens willen weten. :?

Tavek 17 augustus 2020 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9421119)

Er wonen hier 7000 Nederlanders in de gemeente.

IJsboer 17 augustus 2020 10:19

Vooral erg voor die kindjes. Niet fijn om een papa met "losse handjes" te hebben.

quercus 17 augustus 2020 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9421181)

Et alors?

Zipper 17 augustus 2020 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9421181)

en gij herkent die allemaal, "just like that".

fred vanhove 17 augustus 2020 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9421194)
Vooral erg voor die kindjes. Niet fijn om een papa met "losse handjes" te hebben.

En ik die altijd moet horen dat mensen met kinderen veel meer verantwoordelijkheidszin hebben dan kinderlozen; Heb daar eigenlijk nog niet veel van gemerkt.:roll: Maar ja mensen zonder kinderen zouden allemaal egoïsten zijn zeker:roll:
Wel al gezien dat je voor auto's met die belachelijke sticker van Baby on board beter best mee oppast. Die rijden meestal als gekken.

Tavek 17 augustus 2020 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9421196)
Et alors?

Ik woon in Lanaken. Wij hebben hier een massa Nederlanders (die nog in Nederland werken, maar hier wonen) en die moeite hebben met onze mondmaskerplicht in winkels. Er zijn al meer opstootjes geweest. Ook tijdens het hoogtepunt van de crisis trokken ze zich weinig aan van de bubbels en dergelijke.

Weet ik zeker wie het is ? Uiteraard niet. Dus het kan evengoed een Belg zijn, maar laten we fair zijn: als iemand amok maakt en teveel onder een zonnebank heeft gelegen is hij voor jullie al snel een marokkaan.

fred vanhove 17 augustus 2020 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9421207)
Ik woon in Lanaken. Wij hebben hier een massa Nederlanders (die nog in Nederland werken, maar hier wonen) en die moeite hebben met onze mondmaskerplicht in winkels. Er zijn al meer opstootjes geweest. Ook tijdens het hoogtepunt van de crisis trokken ze zich weinig aan van de bubbels en dergelijke.

Weet ik zeker wie het is ? Uiteraard niet. Dus het kan evengoed een Belg zijn, maar laten we fair zijn: als iemand amok maakt en teveel onder een zonnebank heeft gelegen is hij voor jullie al snel een marokkaan.

Sowieso is hij iemand die zich beter niet had voortgeplant. Zich voort planten zou trouwens streng verboden moeten worden bij meer dan 50 % van de mensen. Alleen op die manier zou onze wereld misschien iets beter worden.

Tavek 17 augustus 2020 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9421215)
Sowieso is hij iemand die zich beter niet had voortgeplant. Zich voort planten zou trouwens streng verboden moeten worden bij meer dan 50 % van de mensen. Alleen op die manier zou onze wereld misschien iets beter worden.

Mondmaskerplicht, alleen winkelen, de hitte, geen plaats op openbare domeinen, overal wachten,.....

Mensen zijn de laatste tijd veel aan het doorflippen.

quercus 17 augustus 2020 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9421207)

Heeft hier iemand in dit draadje al het woord “Marokkaan” gebruikt?

dalibor 17 augustus 2020 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9421194)

Inderdaad. Men vraagt zich af hoe dat is verder gegaan. "Kom, kindjes, we gaan ergens anders een ijsje halen.". En die kinderen met in hun hoofd het beeld van de papa die ontploft. Al zal die dat dan thuis ook wel eens doen.

Bach 17 augustus 2020 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9421289)
Inderdaad. Men vraagt zich af hoe dat is verder gegaan. "Kom, kindjes, we gaan ergens anders een ijsje halen.". En die kinderen met in hun hoofd het beeld van de papa die ontploft. Al zal die dat dan thuis ook wel eens doen.

Aan die zaak staan ze tot buiten aan te schuiven ook zonder Corona.

Ik vind dit voorval vrij fair divers achtig voor een politiek forum. Zeker gezien de vele thema's in de actualiteit die hier niet eens besproken worden. Wat natuurlijk ook een gevolg is van onze verdwazende MSM.

Wautd 17 augustus 2020 11:21

Nog een "geluk" dat hij geen mondmasker droeg. Zo heeft de politie nog kans om deze crimineel te herkennen en op te sporen

quercus 17 augustus 2020 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9421206)
En ik die altijd moet horen dat mensen met kinderen veel meer verantwoordelijkheidszin hebben dan kinderlozen; Heb daar eigenlijk nog niet veel van gemerkt.:roll: Maar ja mensen zonder kinderen zouden allemaal egoïsten zijn zeker:roll:
Wel al gezien dat je voor auto's met die belachelijke sticker van Baby on board beter best mee oppast. Die rijden meestal als gekken.

Inderdaad, dat “Baby on board” vind ik ook nogal contradictorisch. Sommigen beweren dat het de bedoeling is dat andere autobestuurders extra voorzichtig horen te zijn wanneer ze met dergelijke baby-boodschap geconfronteerd worden. Maar eigenlijk zou die raadgeving in de eerste plaats aan de autobesturende vader of moeder van de baby moeten gericht zijn. Die sticker zou bijgevolg binnenin de auto horen te hangen, gericht naar de sturende mama of papa.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be