![]() |
Anuna had het al lang opgelost
Elke dag komen we wel problemen tegen. Sommigen zijn nieuw, andere zien we elke dag, elke week terugkomen en geraken maar niet aan een oplossing.
Van sommige dingen kunnen we zeggen dat Anuna ze misschien wel al had opgelost. Welke zaken had Anuna De Wever volgens u al lang opgelost? Volgens mij: eb & vloed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze wil meer asielzoekers laten opvangen en tegelijk een bouwstop invoeren. Ze wil minder luchtvervuiling, maar gaat met een plastieke boot varen. Ze wil meer respect voor de natuur, maar gaat naar festivals. |
Citaat:
|
Citaat:
Want daar was het Kyra Gantois die het 'afgetrapt' was. Ik probeer bovenstaande zin wat meer kracht mee te geven. Anuna reageert op vertrek van Kyra Gantois: “We wilden nog met haar afspreken, maar ze vond haar plaats niet meer” |
Citaat:
|
Als er één reden is waarvoor ik de Corona-crisis dankbaar ben, dan is het dat die meisjes (Greta, Anuna ...) zo goed als niet meer in het nieuws kwamen. Misschien bedoelen ze het goed - al denk ik dat Anuna in de eerste plaats een springplank naar een politieke carrière zoekt. Maar ze gaan zoooooooo op mijn zenuwen met hun betweterij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Youth For Climate vindt dat Europese leiders klimaatcrisis compleet genegeerd hebben INTERVIEW. Anuna De Wever: “Ik ga op audiëntie bij Angela Merkel. Ik hoop dat ze goed luistert” Anuna De Wever: “Corona is het gevolg van hoe het klimaat mismeesterd is” |
Citaat:
Anuna De Wever loopt stage bij Europese groenen: “Het is de link tussen het straatprotest en de seat at the table” |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ontmaskeren van bompas met een jonge meisjes fobie, een tot dan toe vrij onbekende pathologie, hebben we ook grotendeels te danken aan die jonge klimaat activisten.
|
Waar is Pandi als je hem nodig hebt om iets op te lossen?
|
Citaat:
Hmmm... misschien als ze teveel zitten kwetteren als een stelletje mussen? In ieder geval, ik heb reeds zeer lang de leeftijd die bij een bompa hoort, maar van een jonge meisjes-fobie heb ik tot op heden nog geen last gehad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be