Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Anuna had het al lang opgelost (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254792)

vanderzapig 17 augustus 2020 08:33

Anuna had het al lang opgelost

Elke dag komen we wel problemen tegen. Sommigen zijn nieuw, andere zien we elke dag, elke week terugkomen en geraken maar niet aan een oplossing.

Van sommige dingen kunnen we zeggen dat Anuna ze misschien wel al had opgelost.

Welke zaken had Anuna De Wever volgens u al lang opgelost?

Volgens mij: eb & vloed.

Universalia 17 augustus 2020 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 9421099)
Elke dag komen we wel problemen tegen. Sommigen zijn nieuw, andere zien we elke dag, elke week terugkomen en geraken maar niet aan een oplossing.

Pure gok: géén enkele? 8O

Libro 17 augustus 2020 09:39

Citaat:

Bewoners en tweedeverblijvers van kustgemeentes betalen een getijdentaks die afhangt van hoever de vloedlijn komt: hoe verder landinwaarts, hoe hoger de taks.

Libro 17 augustus 2020 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9421104)
Pure gok: géén enkele? 8O

Haar relatie met Kyra Gantois heeft ze in elk geval heel efficiënt opgelost...

Jantje 17 augustus 2020 10:14

Citaat:

Wat zou die kunnen oplossen?
Ze wil meer asielzoekers laten opvangen en tegelijk een bouwstop invoeren.
Ze wil minder luchtvervuiling, maar gaat met een plastieke boot varen.
Ze wil meer respect voor de natuur, maar gaat naar festivals.

IJsboer 17 augustus 2020 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9421185)
Wat zou die kunnen oplossen?
Ze wil meer asielzoekers laten opvangen en tegelijk een bouwstop invoeren.
Ze wil minder luchtvervuiling, maar gaat met een plastieke boot varen.
Ze wil meer respect voor de natuur, maar gaat naar festivals.

Ze gaat met een zwaar vervuilende olietanker mee met als mening: "Dat schip vertrekt sowieso, of ik er nu op zit of niet" :lol:

Universalia 17 augustus 2020 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9421153)
Haar relatie met Kyra Gantois heeft ze in elk geval heel efficiënt opgelost...

De relatie op basis van klimaatactivisme bedoelde u?

Want daar was het Kyra Gantois die het 'afgetrapt' was.

Ik probeer bovenstaande zin wat meer kracht mee te geven.

Anuna reageert op vertrek van Kyra Gantois: “We wilden nog met haar afspreken, maar ze vond haar plaats niet meer”

vanderzapig 17 augustus 2020 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9421189)
Ze gaat met een zwaar vervuilende olietanker mee met als mening: "Dat schip vertrekt sowieso, of ik er nu op zit of niet" :lol:

Wie durft nog te zeggen dat Anuna niet oplossingsgericht denkt? :twisted:

Marie van de koster 17 augustus 2020 10:43

Als er één reden is waarvoor ik de Corona-crisis dankbaar ben, dan is het dat die meisjes (Greta, Anuna ...) zo goed als niet meer in het nieuws kwamen. Misschien bedoelen ze het goed - al denk ik dat Anuna in de eerste plaats een springplank naar een politieke carrière zoekt. Maar ze gaan zoooooooo op mijn zenuwen met hun betweterij.

IJsboer 17 augustus 2020 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9421235)
Als er één reden is waarvoor ik de Corona-crisis dankbaar ben, dan is het dat die meisjes (Greta, Anuna ...) zo goed als niet meer in het nieuws kwamen. Misschien bedoelen ze het goed - al denk ik dat Anuna in de eerste plaats een springplank naar een politieke carrière zoekt. Maar ze gaan zoooooooo op mijn zenuwen met hun betweterij.

Haar kop is veel te klein voor haar gigantische ego dus zoekt ze een uitlaatklep. Haar ambitie naar politiek misschien, maar vooral zoals vele millennials in het middelpunt van de belangstelling staan en fantastisch gevonden worden zonder iets te presteren.

Xenophon 17 augustus 2020 10:52

Citaat:

Hopelijk gaat ze bij Groen, krijgen die nog minder stemmen.

vanderzapig 17 augustus 2020 10:59

Citaat:

Helaas pindakaas! :cry:

Youth For Climate vindt dat Europese leiders klimaatcrisis compleet genegeerd hebben

INTERVIEW. Anuna De Wever: “Ik ga op audiëntie bij Angela Merkel. Ik hoop dat ze goed luistert”

Anuna De Wever: “Corona is het gevolg van hoe het klimaat mismeesterd is”

Universalia 17 augustus 2020 11:13

Citaat:

Natuurlijk is dat een springplank naar een 'politieke carrière'

Anuna De Wever loopt stage bij Europese groenen: “Het is de link tussen het straatprotest en de seat at the table”

Universalia 17 augustus 2020 11:19

Moet je daar ook al een audiëntie voor aanvragen om op 'bezoek' te gaan bij merkel 'zij die de EU overhoop gezet heeft op basis van de grenzen open te zetten voor al diegenen die wij beter niet hadden toegelaten?"

vanderzapig 17 augustus 2020 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9421314)
Moet je daar ook al een audiëntie voor aanvragen om op 'bezoek' te gaan bij merkel 'zij die de EU overhoop gezet heeft op basis van de grenzen open te zetten voor al diegenen die wij beter niet hadden toegelaten?"

Tante Angela is in de ogen van Anuna de klimaatpaus omwille van haar Energiewende. Vandaar dat een persmomentje met de bondskanselier al gauw een "audiëntie" wordt genoemd. Dat ze in Duitsland qua uitstoot van broeikasgassen het omgekeerde bereiken van het beoogde doel mag geen hinderpaal wezen: dat is nu net een test om het geloof van de ECHTE voorstanders van "hernieuwbare" energie op de proef te stellen.

quercus 17 augustus 2020 11:37

Want als Angela Merkel niet goed luistert dan zwaait er wat!!! :twisted:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 9421270)

Tommetoch! Dat ik daar nu nog niet aan gedacht had!

Bach 17 augustus 2020 11:40

Citaat:

De geldcreatie. Herinner u hoe Greta en asnhangers werden uitgelachen toen ze suggereerden geld bij te drukken om onze habitat te redden? Guess wat wel kon voor Corona.

Bach 17 augustus 2020 11:42

Het ontmaskeren van bompas met een jonge meisjes fobie, een tot dan toe vrij onbekende pathologie, hebben we ook grotendeels te danken aan die jonge klimaat activisten.

Skobelev 17 augustus 2020 11:45

Waar is Pandi als je hem nodig hebt om iets op te lossen?

quercus 17 augustus 2020 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9421377)
Het ontmaskeren van bompas met een jonge meisjes fobie, een tot dan toe vrij onbekende pathologie, hebben we ook grotendeels te danken aan die jonge klimaat activisten.

Dus, begrijp ik het goed? Bompa's die een hekel hebben aan jonge meisjes?
Hmmm... misschien als ze teveel zitten kwetteren als een stelletje mussen?

In ieder geval, ik heb reeds zeer lang de leeftijd die bij een bompa hoort, maar van een jonge meisjes-fobie heb ik tot op heden nog geen last gehad.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be