![]() |
Nederlands museum moet dicht wegens niet-voldoende multicultureel
https://www.volkskrant.nl/columns-op...THlEpN_sgJqao4
Je gelooft je ogen niet: Het Amsterdamse Museum Ons’ Lieve Heer op Solder verliest al z’n subsidies. De motivering van deze beslissing, zijn een aantal “problemen” Enkele citaten: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer worden die beleidsmensen, die zulke racistische besluiten tegen de eigen mensen in, nemen, aan de deur gezet??? |
Citaat:
We zijn onze cultuur totaal aan het verknoeien voor een volk dat onze cultuur minderwaardig vindt. Gewoon ongelofelijk wat er zich in de westerse wereld afspeelt. |
En we laten maar begaan.
Wanneer komt ons protest? Dit zal binnen afzienbare tijd leiden tot een oorlog in Europa. Waarschijnlijk gaat de autochtone bevolking die verliezen. |
Citaat:
|
Multicultuur : Jullie witten moeten meer vreemde culturen mixen in jullie wit patrimonium.
Cultural Appropriation :: Blijf met jullie vieze witte tengels van onze cultuur af, da's van ons. Leuke spreidstand. |
Citaat:
|
Ze waren domweg vergeten om wat meer palmbomen neer te zetten.
|
Het aspect minder subsidies voor kaloten-kloten-cultuur, als uiting van de evolutie van onze cultuur naar minder religieus en meer neutraliteit, is op zich een goede zaak.
Maar akkoord: de motivering is daar in Holland volledig verkeerd. |
Citaat:
Ik heb het vorig jaar nog bezocht. Net op tijd blijkbaar. We hebben hier in Vlaanderen trouwens een gelijkaardige discussie gehad rond Kazerne Dossin. Mensen informeren over geschiedkundige feiten zonder er een hedendaagse politieke draai aan te geven wordt blijkbaar steeds moeilijker. Trieste beslissing. |
Citaat:
En even eerlijk: ik zag een kans om de kaloten een kloot af te trekken, en die laat ik dan nooit hangen. |
Citaat:
Citaat:
Ge kunt dat hier 10x proberen uit te leggen, vergeefs. :-D |
Wat? Dat is een prachtig museum. Dit is gewoon uitwissen van geschiedenis
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be