|  | 
| 
 Wat zou je gedaan hebben met Hitler ? Stel we zijn midden 1945 en jij waart in de fleur van uw leven. Je krijgt carte blanche. Hoe had jij Hitler aangepakt ? | 
| 
 Niets, midden 1945 was die kwiet al dood. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Ik maar denken dat u de chronologie der ondergang van het herenvolk van buiten kende. | 
| 
 Ik zou hem hebben gevraagd: "Was da na nodig?" | 
| 
 ik ging hem gezegd hebben "kom hier, linkse loser! Drankwedstrijd!" en vervolgens hem kapotgezopen hebben | 
| 
 Citaat: 
 K.D. zal u aanpakken omwille van uw taalvervuilend bericht. U was in de bloei van uw leven. U krijgt een onbeperkte volmacht. Lüttich Heim ins Reich! | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Amerikaans grapje (in het Engels anders gaat de pointe verloren). Mussolini paid an unexpected visit to Hitler. Adolf looked at him apologetically and said "hey man, if I knew you'd come I would have baked you a kike". | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Ik zou vragen of dat klopt van zijn ballen. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Ik zou hem gevraagd hebben, staat die paal nog recht waar je tegen gelopen bent?? Daarom dat ik Jennifer zo graag zie, ze heeft hetzelfde probleem als ik.  | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Dit lijkt me ook een leuk topic om aan te kaarten voor bij de koffie en het gebak. https://en.wikipedia.org/wiki/Borghild_Project | 
| 
 Citaat: 
  Ik vind dat Schellenberg verdomd goed op Frank Deboosere lijkt. | 
| 
 Samen met den Führer een bezoekje gebracht hebben aan de buitenaardse wezens in Neuschawbenland. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Waarom niet 1920 ? 45 is nogal vijgen na pasen. | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be