![]() |
Ontmijner Herman Van Rompuy?
Volgens ‘La Libre Belgique’ is de piste paarsgeel niet dood. Er circuleert zelfs al een naam om de belhamels te verzoenen: Herman Van Rompuy. Waanzin.
https://www.lalibre.be/belgique/poli...ad58621991ed2c |
Citaat:
Die zal niet veel zoden aan de dijk brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van Rompuy of wie er ook aangesteld wordt zou sowieso als eerste en voornaamste opdracht hebben om de rust te laten weerkeren waarbij hij of iemand anders dan wel zou aansturen op plenaire gesprekken. |
Kan de Fluppe grondwettelijk gezien wel iemand als verkenner, ontmijnen,... aanstellen ? Er is immers een regering.
Anderzijds weten we dat in dit nepland de grondwet ook maar een vodje papier is... |
Citaat:
|
Citaat:
Allez ja, ik hoor rechts nationalistisch vlaanderen vaak claimen "de grondwet is een vot voor de belgicisten" maar jullie hebben er nog nooit 1 letter van gelezen. |
Van Rompuy, ja, ik hoor dat BDW al aan het bibberen is.
Maar ok, als men denkt dat hij Belgie kan redden, haal hem maar uit het ouderlingen tehuis en laat hem beginnen. Hoeveel stemmen had de man? Of is hij die onafhankelijke technocraat? |
Citaat:
|
Citaat:
pas op, op dit moment kan alles, dus ook een doorstart van BDW-PM, maar dat zou dan toch weer zéér cynisch zijn als je leest en hoort wat er allemaal geschreven en gezegd wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu blijkt dat het BDW was die gaan lopen is, welke versie zou waar zijn en welke gelogen? |
Citaat:
|
Citaat:
BDW is gaan lopen bij de regeringsonderhandelingen in 2011 met Di Rupo. ( uitgerangeerd via het "verraad" van Gennez ) BDW is gaan lopen eind 2018 uit de regering Michel ! ( Het Marrakesh-pact dat naïeve TF werd voorgeschilderd als een diplomaten-speeltje) BDW is nu weer uit de actuele onderhandelingen gaan lopen ! (foert van Magnette) Sommigen zien ze vliegen , anderen zien ze gaan lopen. Als BDW gaat lopen is het in de 10 miles of AM. Maar de bedoeling van dit spelletje is de geloofwaardigheid van BDW en daarmede de N-VA te ondermijnen. Alhoewel verstandige lieden dit al lang door hebben, zeker de meerderheid op dit forum, blijft men die onzin maar steeds herhalen. |
Citaat:
Prachtig gewoon. |
Waarom sturen ze dan niet gewoon Milquet?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik herinner me die voorzittersverkiezingen nog, Lachaert was de Vlaming die de linkse Belgicistische OVLD'ers eens een Vlaams poepje ging laten snuiven. De realiteit is iets anders, Lachaert is de nar van Bouchez. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be