![]() |
Leuke uitspraken van politici.
Karel De Gucht:
“Kijk, wij staan ook niet achter het volledige, Vlaamse regeerakkoord. Die Vlaamse canon, daar krijgen liberalen de slappe lach van. Maar daar hebben we compromissen gesloten, en dat wilden we nu ook doen.” https://www.demorgen.be/politiek/dez...tigt~b581f271/ |
Als u geen zin voor humor hebt, staat u aan de goede kant van de geschiedenis. (Rik Torfs)
|
People on all levels of income are better off than they were in 1979. The hon. Gentleman is saying that he would rather that the poor were poorer, provided that the rich were less rich. That way one will never create the wealth for better social services. as we have. What a policy. Yes, he would rather have the poor poorer, provided that the rich were less rich. That is the Liberal policy.
(c) Margaret Thatcher 1990. |
Citaat:
|
De Gucht noemt Blok ,,mestkevers''
16 JANUARI 2001 OM 00:00 UUR | Rolf Falter VLD-voorzitter Karel de Gucht riep maandag op de nieuwjaarsreceptie van zijn partij op om het Vlaams Blok ,,te bekampen en te ontmaskeren''. Hij wil ook de diverse regeringen opjagen om werk te maken van de administratieve vereenvoudiging. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel voor dat ze deze alvast in alle debatfiches van alle partijen zetten :lol: |
We gaan constructief samenwerken voor de snelle vorming van een daadkrachtige regering...
(Reeds 400+ dagen het openbaar geformuleerde mantra van de Belgische "democratische" partijen...) |
![]() |
2 Bijlage(n)
.
|
Citaat:
:D Ongelofelijk, die Bill Clinton is nog een grotere parvenu dan zijn vrouw. |
Citaat:
Zeg dat tegen Trumpie zijn dochter. |
Citaat:
|
"Niemand heeft ooit een probleem opgelost door er niet van te slapen."
Jean-Luc Dehaene. Ik herinner me ook een uitspraak van hem "Een probleem los je niet op door er van wakker te liggen, in tegendeel". |
Allons enfants de la patrie (Yves Leterme)
|
Hypocrisie is de vaseline van de Wetstraat Theo Fr
|
»Was interessiert mich mein Geschwätz von gestern?« K. Adenauer
Wat interesseert mij mijn geleuter van gisteren? ( zie Lachaert) |
Covfefe
|
Is Henry with you now ? (Y Leterme in 2012)
|
Leuke uitspraken van politici.
Ik vind de titel van deze draad al meer dan grappig genoeg. :lol: Politici en leuk in één en dezelfde zin dat is erover!!!! :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be