![]() |
Nu is 85 besmettingen per dag weer prima
Die kwibus Van Gucht beweert dat het prima zou zijn als we terug kunnen naar 85 besmettingen per dag.
En ik die dacht gehoord te hebben van andere kwiet MVR dat alles versoepelen met nog 85 besmettingen per dag gedoemd was om te mislukken “Ik zou het tof vinden als we weer naar het niveau van begin juli gaan: 85 besmettingen per dag", klinkt het bij Het Laatste Nieuws. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer gaat men het eens leren ??
Nu alweer eventuele versoepelingen , en 't spelleke begint weer opnieuw !! |
Citaat:
|
Citaat:
Gebrekkige opleiding en al even erg geen plezier meer maken met vrienden. En de Chinees keek er naar en lachte er mee.:? Ik zou vandaag de dag geen jongere willen zijn en nog minder een ouder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet in welke context en op welk tijdstip dat ze dat precies verteld hebben. Wat uit maakt of die foei 85 destijds inhield dat ge op het breekpunt van een exponentiële groei zou staan |
Citaat:
Het één komt sowieso met het ander tenzij men nu over een wondermiddel of techniek zou beschikken dat het aantal doden drastisch zou kunnen beperken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ongelooflijk hoe de arrogantie er van kan afdruipen om het weer allemaal beter te weten dan gedoctoreerde virologen.
Maar ge hebt een punt. Ze leggen het inderdaad niet altijd goed uit voor het simpele plebs. |
Citaat:
Uw geheugen is uiterst selectief. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be