Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Fascistoïde flikken in Charleroi (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254832)

Universalia 19 augustus 2020 14:03

Agenten gedragen zich als beesten ...

Agenten gedragen zich als beesten: "Maakten plezier terwijl mijn man lag te sterven"

Citaat:

Jozef Chovanec (het slachtoffer) werd begin 2018 opgepakt op de luchthaven van Charleroi omdat hij zonder zijn ticket te tonen op het vliegtuig stapte.
Was er een voorgeschiedenis?

Hebben die agenten géén lessen getrokken over wat er in gang geschoten is na de dood van Floyd in de VS die dan nog echt crimineel geweest is maar naar eigen zeggen nog: zijn leven beterde.

Of waren het agenten die boos waren om andere zaken, tegen agenten zoals volgende.

Geweld tegen agenten

Ik denk dat als zij er géén 'mooi' verhaal aan kunnen plakken zij hun eigen ontslag goed in de hand gewerkt hebben met hun actie samengaande met de nodige gebaren.

Iets waar ik toch even moeite met had om het te plaasten op het forum.

Eyjafjallajökull 19 augustus 2020 14:07

Fascistoïde flikken in Charleroi

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/19/jozef/

Adepten van Degrelle ?

Zephyrkaos 19 augustus 2020 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9424049)

vlaams blok vrienden

Zucht 19 augustus 2020 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos (Bericht 9424056)
vlaams blok vrienden

Charleroi is Magnette-town.

Vette Pois(s)on 19 augustus 2020 14:25

belgische stilte

Zephyrkaos 19 augustus 2020 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9424057)
Charleroi is Magnette-town.

et alors?
daar zitten zeker ook racisten onder de franstaligen

Pandareus 19 augustus 2020 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9424046)
Agenten gedragen zich als beesten: "Maakten plezier terwijl mijn man lag te sterven"

Was er een voorgeschiedenis?

Hebben die agenten géén lessen getrokken over wat er in gang geschoten is na de dood van Floyd in de VS
die dan nog echt crimineel geweest is maar naar eigen zeggen nog: zijn leven beterde.

Of waren het agenten die boos waren om andere zaken, tegen agenten zoals volgende.

Geweld tegen agenten

Ik denk dat als zij er géén 'mooi' verhaal aan kunnen plakken zij hun eigen ontslag goed in de hand gewerkt hebben met hun actie samengaande met de nodige gebaren.

Iets waar ik toch even moeite met had om het te plaasten op het forum.

Tenzij zij een teletijdmachine hebben, is dat niet mogelijk

Eyjafjallajökull 19 augustus 2020 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos (Bericht 9424059)
et alors?

Oei, is Onkelinx daarvan op de hoogte ?

Libro 19 augustus 2020 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos (Bericht 9424056)
vlaams blok vrienden

In Charleroi zeker? Nu, het is wel duidelijk dat er hier onaanvaardbare zaken zijn gebeurd, die men zo goed als zeker onder de mat wou vegen. Dit moet tot op het bot uitgespit worden. En voor er van de pot gerukte vergelijkingen met George Floyd worden gemaakt: het slachtoffer hier was niet onder invloed en is om één of andere reden heel bizar gedrag beginnen vertonen (psychose?). Dat de politieagenten er plezier in hadden, ongepaste opmerkingen maakten en een Hitlergroet brachten is onaanvaardbaar. Wat het gebruik van geweld betreft, onthoud ik mij voorlopig van enige commentaar.

Pandareus 19 augustus 2020 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9424049)

Zeker kiezers van het Vlaams Blok (die kwamen op in charleroi) en Degrelle was dikke vriend van Koen Dillen.

Libro 19 augustus 2020 14:35

Tussen haakjes, Universalia was vier minuten eerder met zijn draad ;) Draadjes laten samenvoegen?

TheFourHorsemen 19 augustus 2020 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9424063)
Zeker kiezers van het Vlaams Blok (die kwamen op in charleroi) en Degrelle was dikke vriend van Koen Dillen.

Uiteraard, als Belgicistische partij komt het VB (net zoals hun vrienden van de PVDA) op in elke Belgische kieskring!

TheFourHorsemen 19 augustus 2020 14:37

Degoutante feiten wel.

edwinp 19 augustus 2020 14:44

oud nieuws dat wil meesurfen op de hype van blacklivesmatter zever

voor hetzelfde geld was die geflipte (oost)blokker iedereen voor nazi's aan het uitschelden en heeft men daar (ongepast) op gereageerd. Alle betrokkenen zullen wel op de hoogte geweest zijn van het feit dat er een CCTV aanwezig was.

Gratis advocaat voor de pliesie a.u.b.

IK walg van het feit dat hulpdiensten in Brussel zich moeten blootstellen aan slagen en verwondingen om de krapuleuzste parti van het land ter wille t zijn,

iemand die op mij mept krijgt ook motten, simpel des mensens

edwinp 19 augustus 2020 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9424067)
Degoutante feiten wel.

een déja vue met een zekere Jonathan, ook zo'n randfiguur waar de familie pas ingreep toen er (een cent) mee te verdienen viel

de VRT met haar sossenredactie is natuurlijk weer 'geschokkeerd', hopen dat Xavier & Wim niet gemolesteerd worden omwille van hun 'persoonlijkheid'

Xenophon 19 augustus 2020 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos (Bericht 9424059)
et alors?

Waalse nazi's bedoel je toch.

Xenophon 19 augustus 2020 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9424062)
In Charleroi zeker? Nu, het is wel duidelijk dat er hier onaanvaardbare zaken zijn gebeurd, die men zo goed als zeker onder de mat wou vegen. Dit moet tot op het bot uitgespit worden. En voor er van de pot gerukte vergelijkingen met George Floyd worden gemaakt: het slachtoffer hier was niet onder invloed en is om één of andere reden heel bizar gedrag beginnen vertonen (psychose?). Dat de politieagenten er plezier in hadden, ongepaste opmerkingen maakten en een Hitlergroet brachten is onaanvaardbaar. Wat het gebruik van geweld betreft, onthoud ik mij voorlopig van enige commentaar.

En strafbaar vooral, maar dan alleen voor VB'ers.

edwinp 19 augustus 2020 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9424077)
Waalse nazi's bedoel je toch.

tja ze bestaan zeker, ook al wil de parti dat niet beamen

GZV 19 augustus 2020 15:01

bottines in Charleroi.

Eyjafjallajökull 19 augustus 2020 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9424072)
oud nieuws dat wil meesurfen op de hype van blacklivesmatter zever

voor hetzelfde geld was die geflipte (oost)blokker iedereen voor nazi's aan het uitschelden en heeft men daar (ongepast) op gereageerd. Alle betrokkenen zullen wel op de hoogte geweest zijn van het feit dat er een CCTV aanwezig was.

Gratis advocaat voor de pliesie a.u.b.

IK walg van het feit dat hulpdiensten in Brussel zich moeten blootstellen aan slagen en verwondingen om de krapuleuzste parti van het land ter wille t zijn,

iemand die op mij mept krijgt ook motten, simpel des mensens

Oud nieuws ?

Oude feiten, dat wel. Die nog nooit eerder in het nieuws geraakten.

Kan enkel wijzen op een PS-doofpotoperatie...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be