![]() |
Agenten gedragen zich als beesten ...
Agenten gedragen zich als beesten: "Maakten plezier terwijl mijn man lag te sterven"
Citaat:
Hebben die agenten géén lessen getrokken over wat er in gang geschoten is na de dood van Floyd in de VS die dan nog echt crimineel geweest is maar naar eigen zeggen nog: zijn leven beterde. Of waren het agenten die boos waren om andere zaken, tegen agenten zoals volgende. Geweld tegen agenten Ik denk dat als zij er géén 'mooi' verhaal aan kunnen plakken zij hun eigen ontslag goed in de hand gewerkt hebben met hun actie samengaande met de nodige gebaren. Iets waar ik toch even moeite met had om het te plaasten op het forum. |
Fascistoïde flikken in Charleroi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
belgische stilte
|
Citaat:
daar zitten zeker ook racisten onder de franstaligen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tussen haakjes, Universalia was vier minuten eerder met zijn draad ;) Draadjes laten samenvoegen?
|
Citaat:
|
Degoutante feiten wel.
|
oud nieuws dat wil meesurfen op de hype van blacklivesmatter zever
voor hetzelfde geld was die geflipte (oost)blokker iedereen voor nazi's aan het uitschelden en heeft men daar (ongepast) op gereageerd. Alle betrokkenen zullen wel op de hoogte geweest zijn van het feit dat er een CCTV aanwezig was. Gratis advocaat voor de pliesie a.u.b. IK walg van het feit dat hulpdiensten in Brussel zich moeten blootstellen aan slagen en verwondingen om de krapuleuzste parti van het land ter wille t zijn, iemand die op mij mept krijgt ook motten, simpel des mensens |
Citaat:
de VRT met haar sossenredactie is natuurlijk weer 'geschokkeerd', hopen dat Xavier & Wim niet gemolesteerd worden omwille van hun 'persoonlijkheid' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bottines in Charleroi.
|
Citaat:
Oude feiten, dat wel. Die nog nooit eerder in het nieuws geraakten. Kan enkel wijzen op een PS-doofpotoperatie... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be