![]() |
Veiligheidsraad 20 augustus
Tijd dat we de bubbel weer wat vergroten neem ik aan ? :-D
|
Winkelen met 2, that's it.
|
Nu de solden bijna gedaan zijn?
|
Solden ? Niks van gemerkt...omdat we niet zijn gaan winkelen.
|
Als je snel bent kan je mss nog wat mondmaskers in solden kopen.
|
Citaat:
Een echte schande is het. Zij proberen zo om de veiligheidsraad onder druk te zetten. Bij de huidige maatregelen worden er inderdaad terechte vragen gesteld. Bv. in een park waar bijna niemand aanwezig is, iemand verplichten een mondmasker te dragen, verkleint het draagvlak. Mensen begrijpen het nut niet. |
Citaat:
Nu dat evenementen gedaan zijn blijkt dat, buiten rusthuizen en ziekenhuizen, het gros van de besmettingen thuis gebeuren tussen familie en vrienden. Wat ook helemaal logisch is natuurlijk. Volgens virologen moeten we ons dus voor jaren afzonderen van ons eigen kinderen, vrienden en er mogen desgevallend ook geen nieuwe relaties meer gevormd worden. Die zijn alle gevoel met de realiteit verloren. 8O Kijk, het was een interessant experiment in gang gezet door de Chinezen, maar het is mislukt en de gekte mag nu wel eens stoppen. . |
Citaat:
Ik zou nu echt het vrijdaggebed verplicht maken. We hebben nog 1 dag. Dat werkt ook niet, dat is ook tegen alle burgerrechten, en dat zal zeker ende vast voor "bewustwording" zorgen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het openen van de scholen vormt de prioriteit. En eventueel een uniforme regel voor wat het dragen van een mondmasker betreft. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08...d-20-augustus/ |
Citaat:
Prachtig toch, die emotionele chantage? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben benieuwd. Het lijkt een Vlaams-Waals conflict te worden.
Twee Brusselse experts halen vandaag de krant (HLN) met forse kritiek op 'sommige Vlaamse virologen': Voer die bubbel van 5 af Brusselse prof sabelt adviezen Vlaamse virologen neer. Uiteraard is het niet écht een Vlaams-Waals conflict. Er zijn genoeg Vlaamse experts die de huidige maatregelen ook onzinnig vinden. Maar tot hiertoe hebben De Persgroep, DPG Media, en al onze regeringen de regie volledig aan een klein groepje gelaten, en de publicaties vandaag lijken een eerste scheurtje in die dijk. |
Citaat:
Discipline heeft twee verschillende betekenissen. Ten eerste is het een karaktereigenschap, waarbij iemand doet wat er van hem verwacht wordt. Ten tweede is het een vakgebied. Of het zich ooit zal herstellen daar twijfel ik aan. Misschien is dat zelfs wel een pluspuntje voor het Covid-19 dat de regel 'iedereen doet maar op wat hij/zij wil' een beetje teruggedraaid is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard moet je het wel vervangen als het nat wordt, want natte mondmaskers werken al helemaal niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be