Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=226)
-   -   Kim Jong-un beveelt om alle honden in beslag te nemen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254837)

Universalia 20 augustus 2020 05:32

Kim Jong-un beveelt om alle honden in beslag te nemen

Kim Jong-un beveelt om alle honden in beslag te nemen en te slachten voor voedseltekort

Ik zou er niet van verschieten dat hij, Kim Jong-un, het commando zou geven hebben, honden in beslag te nemen, maar laat ik het toch even in twijfel trekken. 8O

1207 20 augustus 2020 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9424748)
Ik zou er niet van verschieten dat hij, Kim Jong-un, het commando zou geven hebben, honden in beslag te nemen, maar laat ik het toch even in twijfel trekken. 8O

ik zou denken dat die al opgevreten zijn,

IJsboer 21 augustus 2020 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 9424875)
ik zou denken dat die al opgevreten zijn,

Ik denk niet dat Noord-Korea hun honden naar China exporteert, of wat wil je zeggen?

Svennies 23 augustus 2020 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9424748)
Kim Jong-un beveelt om alle honden in beslag te nemen en te slachten voor voedseltekort

Ieder jaar kampt Noord-Korea met een voedsel tekort dat jaarlijks duizenden onnodige slachters eist...

1207 24 augustus 2020 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9426226)
Ik denk niet dat Noord-Korea hun honden naar China exporteert, of wat wil je zeggen?

waarom exporteren als ge verhongert?
côte a poedel op z'n N-Koreaans wil ik zeggen

IJsboer 24 augustus 2020 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 9428924)
waarom exporteren als ge verhongert?
côte a poedel op z'n N-Koreaans wil ik zeggen

Ahja goed punt... Als de mens verhongert doet hij wanhopige dingen.

Gipsy 24 augustus 2020 21:26

Kim Jong zou al maanden in de coma liggen en zijn zuster zou de macht in handen hebben. Er wordt gezegd dat Kim Jong maar een braaf schoothondje is (was) in vergelijking met zijn zuster.

Stefanie 21 oktober 2020 19:05

Citaat:

Directeur Microsoft: “Democratie wereldwijd onder vuur door massale cyberaanvallen”

Over de hele wereld worden democratieën voortdurend geconfronteerd met een spervuur ??aan cyberaanvallen die geïdentificeerd, geconfronteerd en gestopt moeten worden, zei Microsoft-directeur Brad Smith vandaag tijdens een bijeenkomst van veiligheids- en defensieambtenaren.

Smith deed zijn uitspraken op het Atlantic Future Forum, de jaarlijkse handels-, veiligheids-, defensie- en technologietop tussen de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. De Microsoft-topman verwees naar Rusland, China, Iran en Noord-Korea als de landen die het vaakst betrokken zijn bij kwaadwillige cyberaanvallen op verkiezingen en het binnenlands beleid van andere landen. “We leven in een periode waarin er niet noodzakelijk oorlog is, maar die ook zeker niet aanvoelt als vrede”, zei hij. “Het is een grijze zone waarin we voortdurend cyberaanvallen zien.”

Ik dacht dat Satya Nadella de baas van Microsoft was. Ik snap dit niet goed. Vermoedelijk is dit de baas van 'n afdeling van Microsoft. Het regime in Noord-Korea is dus betrokken bij die cyberaanvallen, lees ik hier. Computers beveiligen is dus belangrijk én noodzakelijk.

N-Vb 23 oktober 2020 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9428930)
Ahja goed punt... Als de mens verhongert doet hij wanhopige dingen.

Hond eten is in China "normaal",
er worden honden gefokt voor consumptie zoals hier kippen

N-Vb 24 oktober 2020 01:53

De indianen aten trouwens ook hond

als er een bordje stond Hot Dog was dat aanvankelijk gewoon warme, gebakken of gekookte hond

pas later werd het hondenvlees vervangen door rundsvlees

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be