![]() |
VIDEO. Hebben we toiletpapier echt nodig ??
VIDEO. Hebben we toiletpapier echt nodig ??
https://nl.metrotime.be/2020/05/04/m...ier-echt-nodig Vanaf den 1ste lock down in ons land , ramden mensen hun winkelkarren ogenblikkelijk vol met toilet- & keukenpapier , soms zelfs al vechtend !! Sommige probeerden na die lockdown zelfs het teveel papier terug te brengen :lol: Maar nu de vraag , hebben wij eigenlijk wc-papier echt nodig , vraagt de Britse openbare omroep zich af , of .... |
Is er iemand tijdens de grote schaarste naar de Gamma geweest voor een goeie voorraad van dit ?
![]() |
"Schijtpapier schijtpapier
Zeven frank de rol 't Is niet duur 't Is niet duur 't Is ma veur a ..." |
Wat vochtige doekjes of een spons om daar waar géén licht komt met af te kuisen misschien???? In de Arabische landen doet men het nog steeds gewoon met de hand heb ik ergens gelezen. (of zou dat om de 'bollen' op te vangen zijn?)
![]() ![]() p.s. Geschiedenis van het toiletpapier ![]() |
Neen, is niet nodig.
![]() |
Ik gebruik thuis al decennia geen wc-papier meer.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Neen ik heb hier een Marokkaanse meid aan een ketting in de kelder van toen ik nog links probeerde te zijn en die rimt me telkens ik mijn gevoeg heb gedaan. Ik heb al een paar keer gemerkt dat er veel mensen zijn die het bidet niet meer kennen. "Is dat voor uw voeten te wassen ?" |
Citaat:
Info over het gebruik van. |
Wij gebruiken gewoon wc-papier en ook vochtige doekjes.
Daarna ALTIJD handen wassen met warm water en zeep. |
Wij gebruiken gewoon wc-papier en ook vochtige doekjes.
Daarna ALTIJD handen wassen met warm water en zeep. |
Citaat:
Ze liet trots haar badkamer zien waar een bidet in stond. Ik vroeg: Tante, waarvoor dient die "rare wc"? Antwoord: dat is om je voeten in te wassen. Ik heb dat nog lang geloofd :-D. Bij mijn eigen kinderen zou ik dat gewoon uitgelegd hebben maar in die tijd was het een taboe om over een bidet te spreken! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be