![]() |
Welk vaccin MOETEN we kopen?
De Russen hebben het eerste vaccin, SPUTNIK V, maar het zal zeker niet de bedoeling zijn om bij hen te kopen.
Eigen medicijn eerst? De keuze van de politici is gevallen op Astra Zeneca |
Eigen vaccin eerst he.
Lokale productie, biologisch vaccineren en zo voort... |
Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/het-c...vaar~b3221082/ Trouwens koop liefst nog maar een container mondmaskers en gels ......zal je nog jaren plezier van hebben. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08...el-schooljaar/ |
Citaat:
|
Citaat:
Volgende week gaan de scholen open. Kijk wat H Goossens voorspelt Je ziet het al van ver aankomen: kinderen gaan ziek worden, meerdere keren zelfs, al zal het wellicht minder erg zijn dan andere winters omdat ze betere handhygiëne hebben en maskers dragen. Maar dan komt de paniek, blijven kinderen thuis en moeten ouders vrij nemen. Voor je het weet gaan alle scholen weer dicht, ik zie het zo gebeuren. https://www.demorgen.be/nieuws/micro...irus~bb9d35d3/ En kijk wat het WHO voorspelt ......die hopen al op 2 jaren .. - WHO hoopt dat we binnen twee jaar verlost zijn van coronavirus Vertel ons liever eens hoe jij de zaken ziet evolueren ? Wanneer zie jij je bv op een vliegtuig zitten richting New-York om maar iets te zeggen ? Rond welk jaar ? |
Citaat:
Na de wapen-industrie de meest perverse. Denk aan baby Pia. |
Citaat:
Ga eens kijken naar Zaventem. ;-) |
Citaat:
En ik had het over vluchten bv naar New York. ZAVENTEM - Sinds de hervatting van de niet-essentiële reizen op 15 juni is het aantal passagiers dat we mogen verwelkomen op Brussels Airport gestegen, al ligt dat aantal toch 80 procent lager dan in juli 2019. Zo telde Brussels Airport in juli, de eerste maand van de zomervakantie, 525.000 passagiers. |
Citaat:
|
Citaat:
500.000 passagiers op een maand zij er ongeveer 15000 per dag. Dat zijn nog geen 100 vliegtuigen per dag die opstijgen. In vroegere tijden steeg er iedere 2 minuten een vliegtuig op. Dat zijn er al meer dan 30 op 1 uur tijd. Dat is per dag ongeveer 540 (18 op 24 uren) |
Citaat:
|
Ik hoop dat het een homeopathisch vaccin wordt. Iets anders weiger ik. Stel u voor dat het werkt en ik er ziek van word.
|
Citaat:
|
Het zal zeker werken.
In minstens 99% van de gevallen. |
Citaat:
de EU weigert dat te aanvaarden. Geen Brits gesjoemel. |
Niemand hier thuis mag een vaccin nemen van mij, ik stel een veto. En ze zijn er akkoord mee, ik heb m'n werk goed gedaan. :)
|
Citaat:
De beurskoersen varen er wel mee. Al die verhalen over vaccins maakt sommige mensen nu steenrijk. |
Citaat:
:lol::lol: |
Ik ga ook passen voor een vaccin zelfs al is er 1.
Ze kunnen dit niet verplichten, zeker niet als het niet veilig is. |
Citaat:
Zelfs indien dat Russisch vaccin goed werkt en goedkoop is zullen we het niet MOGEN kopen. Zo belangrijk is volksgezondheid niet voor onze leiders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be