Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Telenet verhoogt prijzen van vaste abonnementen vanaf 25 oktober. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254861)

Universalia 21 augustus 2020 17:15

Telenet verhoogt prijzen van vaste abonnementen vanaf 25 oktober.
 
Telenet verhoogt prijzen van vaste abonnementen vanaf 25 oktober.

Toch iets om rekening met te houden. 8O

Henri1 21 augustus 2020 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9426531)

Proximus nemen, echt verkrijgbaar over heel België.

Vlaams is niet beter.

Universalia 21 augustus 2020 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9426540)
Proximus nemen, echt verkrijgbaar over heel België.

Vlaams is niet beter.

Maar is het niet zo dat als er ééntje zijn prijzen aanpast de anderen ook vrij snel volgen?

Henri1 21 augustus 2020 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9426544)
Maar is het niet zo dat als er ééntje zijn prijzen aanpast de anderen ook vrij snel volgen?

Als ik mijn Proximus abonnement vergelijk met dat van Telenet betaal ik toch minder.

cookie monster 21 augustus 2020 22:02

Doemme , ik ben niet bij telenet , da's niet eerlijk :cry:

Tavek 21 augustus 2020 23:31

pakt scarslet, das proximus maar dan goedkoper.

reservespeler 22 augustus 2020 06:41

In vergelijking met het buitenland is telecom in ons land peperduur.
Eender welke provider je neemt, steeds veel te duur.

Universalia 22 augustus 2020 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9426923)
In vergelijking met het buitenland is telecom in ons land peperduur.
Eender welke provider je neemt, steeds veel te duur.

Klopt wat u schreef, ten opzichte van het buitenland is telecom hier vééééééééls te duur.

En dan heb je nog een leukertje als je de 'mijn telenet' even opvraagt en dat zijn cookies, cookies, cookies.

U merkt het al maar ik heb aan die opgedrongen cookies de pest nog te zwijgen over de cookies die deftig gecamoufleerd zijn en je ze bijna niet ziet.

ViveLaBelgique 22 augustus 2020 07:33

Mijn internet kost 25,- € per maand. Mijn gsm verkeer en mobiele data is met herlaadkaart. Om de zoveel maand zet ik er eens 5,- of 10,- € op. Voor wifi op verplaatsing met smartphone betaal ik niets door het lenen van een account voor Telenet Wi-Free en Proximus Public Wifi. Deze kosten dekken mijn professioneel en private gebruik, ( volledig private betaald voor uitsparing administratiekosten).

Voor professioneel gebruik heb ik een vast VOIP nummer dat me jaarlijks +- 50,- € kost.

Geen TV, abonnementen en geen streaming kosten. Enkel te veel schermtijd met gratis Youtube en Instagram stories.

Koenaard Depuydt 22 augustus 2020 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9426540)
Vlaams is niet beter.

Geachte Hendrik de Eerste

Het Vernet (Tele-net) heeft ondertussen ook een klein deel van de Waalse markt aangeboord. Hun diensten worden in zeven gemeenten in de Henegouwse laars aangeboden.

Erkelen (Erquelinnes)
Kemmik (Chimay)
Keuven (Couvin)
Koudekapelle (Froidchappelle)
Momegem (Momignies)
Schoonbergen (Beaumont)
Zieverik-Ranse (Sivry-Rance)

Hoogachtend

Universalia 22 augustus 2020 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9426952)
Mijn internet kost 25,- € per maand. Mijn gsm verkeer en mobiele data is met herlaadkaart. Om de zoveel maand zet ik er eens 5,- of 10,- € op. Voor wifi op verplaatsing met smartphone betaal ik niets door het lenen van een account voor Telenet Wi-Free en Proximus Public Wifi. Deze kosten dekken mijn professioneel en private gebruik, ( volledig private betaald voor uitsparing administratiekosten).

Voor professioneel gebruik heb ik een vast VOIP nummer dat me jaarlijks +- 50,- € kost.

Geen TV, abonnementen en geen streaming kosten. Enkel te veel schermtijd met gratis Youtube en Instagram stories.

Zelf heb ik niet zo een hoge rekening bij Telenet maar ik let wel wat op met bepaalde 'diensten' in huis te halen die mijn rekening eventueel de hoogte zouden kunnen insturen.

Mijn ouders daarentegen waar ik voor mantelzorg begrijpen dat allemaal niet zo goed meer.

Mijn moeder is een echte telefoonfreak.

Nu heeft zij nog een tablet gekregen van iemand en ja Wi-Fi ding hé. (persoonlijk zal ik dat nooit in huis halen dat Wi-Fi ding of ook maar aanzetten wegens: géén boodschap aan)

Merkte ik ook dat men hun abonnement Expresnet naar een WIGO overgezet had zonder dat er ook maar iemand om gevraagd heeft of het moet buiten mijn weten om geweest zijn. :|

Marie van de koster 22 augustus 2020 09:55

De lelijke afzetters :evil:

Vrijheideerst 22 augustus 2020 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9426547)
Als ik mijn Proximus abonnement vergelijk met dat van Telenet betaal ik toch minder.

Is de klantenservice van Telenet nog altijd zo legendarisch slecht? Zelf ben ik ook tevreden van Proximus.

Henri1 22 augustus 2020 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9427060)
Is de klantenservice van Telenet nog altijd zo legendarisch slecht? Zelf ben ik ook tevreden van Proximus.

Proximus bestaat ook al véél en véél langer dan Telenet hé.

VOO in Franstalig België is geen haar beter dan Telenet in Vlaanderen.
https://www.voo.be/fr

Koenaard Depuydt 22 augustus 2020 10:35

Geachte heren

Over wat zit u te klagen! Uw intekening bij Vernet wordt een weinig duurder. Ja, dit is jammer. U kan een vereniging oprichtingen tegen zulke stijgingen. Misschien kunt u onderling afspreken om niet meer te betalen vooraleer de oude handelsovereenkomst behouden blijft.

Er zal ongetwijfeld genoeg geld overblijven om te verprutsen aan stinkstokken, sterke drank, snoepgoed, merkkleren, huisdieren, wagens, brommers, bestrijdingsmiddelen, geurwater, buitenlandse reizen, buitenlandse hebbedingetjes,..., en wijven

Hoogachtend

Koenaard Depuydt 22 augustus 2020 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9427069)
Proximus bestaat ook al véél en véél langer dan Telenet hé.

VOO in Franstalig België is geen haar beter dan Telenet in Vlaanderen.
https://www.voo.be/fr

Geachte Hendrik de Eerste van Luik

Dit valt te betwijfelen. Het Vernet werd in 1996 opgericht, terwijl "Proximus" (Latijn: zeer nabij) een liednaam is van 2000.

https://www.youtube.com/watch?v=h_vx4mRWT7w

Met welluidende groeten

Henri1 22 augustus 2020 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 9427102)
Geachte Hendrik de Eerste van Luik

Dit valt te betwijfelen. Het Vernet werd in 1996 opgericht, terwijl "Proximus" (Latijn: zeer nabij) een liednaam is van 2000.

https://www.youtube.com/watch?v=h_vx4mRWT7w

Met welluidende groeten

U bent blijkbaar niet op de hoogte.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Proximus_Groep

Meo Culpa.

Universalia 22 augustus 2020 11:20

Al op gelet (Telenetgebruikers) dat als je uw 'Mijn Telenet' wil raadplegen daar ook de nodige veranderingen aan aangebracht geweest zijn?

Nu moet je uw account verplicht koppelen aan uw Tel nummer geloof ik.

Stel ik mij de vraag: en als je daar géén boodschap aan hebt dan sta je voor 'paal?'

Van nature zijn de meeste mensen 'gewoontebeesten' maar de laatste jaren worden die met de regelmaat van de klok doorbroken.

Mea maxima culpa mocht mijn tekst verkeerd klinken. :|

p.s.

Ik heb eigenlijk al véél spijt dat ik laatst nog een nieuwe pc bouwde want op huidig ogenblik met alles wat men ons door de strot duwt denk ik dat ze binnenkort allemaal op het containerpark aangeboden zullen worden daar ik totaal géén fan ben van 'u moet dit, u moet dat ...'

Het woord moeten staat al jaar- en dag niet meer bij mijn vrij povere woordenschat.

Dadeemelee 22 augustus 2020 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9427060)
Is de klantenservice van Telenet nog altijd zo legendarisch slecht? Zelf ben ik ook tevreden van Proximus.

De klantendienst is uitstekend. Als er iets moet gerepareerd worden, bijna geen wachttijd en omwisselen van een defecte decoder is simpel.

Er is wel een tijd geweest dat er op hun call center halve idioten rondhingen.

Henri1 22 augustus 2020 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9427168)
De klantendienst is uitstekend. Als er iets moet gerepareerd worden, bijna geen wachttijd en omwisselen van een defecte decoder is simpel.

Er is wel een tijd geweest dat er op hun call center halve idioten rondhingen.

Wil je nu echt zeggen dat er bij Telenet halve garen werken ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be