Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Thailand -Pattaya: meer & meer daklozen door Covid-19 crisis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254915)

bembem 24 augustus 2020 22:56

Thailand -Pattaya: meer & meer daklozen door Covid-19 crisis

https://www.google.com/amp/s/thethai...lessness%3famp

Dit is zo erg :-(:cry::cry::cry:

Hopelijk komt Pattaya dit te boven, al vrees ik er wat voor :|

Rudy 24 augustus 2020 23:44

Met alle respect.
Ik vermoed dat de doorsnee Belg annex Vlaming nu eerder bezorgd is over eigen volk, familie, gezin, relaties ..

patrickve 25 augustus 2020 05:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9429567)
Met alle respect.
Ik vermoed dat de doorsnee Belg annex Vlaming nu eerder bezorgd is over eigen volk, familie, gezin, relaties ..

Gewoon een kwestie van tijd he. Dat komt hier ook wel als we zo voort doen.

reservespeler 25 augustus 2020 05:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9429598)
Gewoon een kwestie van tijd he. Dat komt hier ook wel als we zo voort doen.

Hier hebben de steuntrekkers winst gemaakt door de crisis.

Er waren er die daar konijnen of winkelkarren van kochten.

Jay-P. 25 augustus 2020 09:10

Citaat:

Met alle respect.

Ik ken hier anders wel ene die graag in Pattaya zou zijn vandaag de dag :lol:

elsina 25 augustus 2020 10:22

De Thaise regering heeft net 2 onderzeeërs gekocht, dus ze zullen nog wel geld genoeg hebben zeker, om hun bevolking te helpen.
Waarvoor die aankopen dienen en wat ze ermee kunnen doen, dat weet geen kat

Gipsy 25 augustus 2020 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 9429733)
De Thaise regering heeft net 2 onderzeeërs gekocht, dus ze zullen nog wel geld genoeg hebben zeker, om hun bevolking te helpen.
Waarvoor die aankopen dienen en wat ze ermee kunnen doen, dat weet geen kat

Elk land heeft het recht en de plicht zich te verdedigen en daarvoor de investeringen te doen die het nodig acht.

Hoofdstraat 25 augustus 2020 11:35

Citaat:

Met alle respect.

Zoiets, nadien gaan ze wel weer staan eikelen over white privelige en dat we geld moeten geven en zelfcastijden. Dat de corona maatregelen zelf net de grootste Western privelige is dat er bestaat vergeten ze voor het gemak.

Hoofdstraat 25 augustus 2020 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9429556)
https://www.google.com/amp/s/thethai...lessness%3famp

Dit is zo erg :-(:cry::cry::cry:

Hopelijk komt Pattaya dit te boven, al vrees ik er wat voor :|

Een vreselijke ziekte die Corona, vreselijk. Wacht ... :roll:

Mambo 25 augustus 2020 12:04

Pataya is gebaseerd op toeristen.
Wanneer die wegblijven zitten ze in de shit.
Ook Gent heeft zo een pipo die de lokale economie wegjaagt omwille van toerisme.
Nu is daar geen van beide.
Diepe shit.

Dweilen met de kraan open noemen ze dat.

Weyland 25 augustus 2020 12:19

Ik vraag me af hoeveel armoede er nu moet heersen bij de talloze prostituees die hun cliënteel verloren zijn. De enige die ietwat bespaard blijven zijn die met een sugar daddy.

fred vanhove 25 augustus 2020 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9429782)
Elk land heeft het recht en de plicht zich te verdedigen en daarvoor de investeringen te doen die het nodig acht.

Ja je vraagt je af waarom een landje als bijvoorbeeld Ijsland een onderzeeër zou nodig hebben ? Als Rusland morgen beslist om Ijsland aan te vallen zie ik niet goed in wat ze met hun ene onderzeeër gaan aanvangen. Rusland heeft er misschien wel een paar honderd net als China.
Thailand is niet gebonden aan militaire conventies zoals bijvoorbeeld de Europese landen. Als China wil vegen ze gans ZO Azië op paar dagen van de kaart.

Weyland 25 augustus 2020 12:23

Na corona zeker Pattaya bezoeken. Ik denk wel dat het op Bembems wenslijst staat als bestemming.

fred vanhove 25 augustus 2020 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9429837)
Ik vraag me af hoeveel armoede er nu moet heersen bij de talloze prostituees die hun cliënteel verloren zijn. De enige die ietwat bespaard blijven zijn die met een sugar daddy.

Dat geldt beetje overal in de wereld zeker. Maar naar horen zeggen ;-) zijn de klanten nog steeds voorhanden. Misschien ietsje minder maar nog meer dan genoeg om van te leven.

fred vanhove 25 augustus 2020 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9429843)
Na corona zeker Pattaya bezoeken. Ik denk wel dat het op Bembems wenslijst staat als bestemming.

Het staat op velen hun wenslijst maar de meesten mogen daar niet naartoe van hun madam:-)

Lukkas 25 augustus 2020 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9429840)
Ja je vraagt je af waarom een landje als bijvoorbeeld Ijsland een onderzeeër zou nodig hebben ? Als Rusland morgen beslist om Ijsland aan te vallen zie ik niet goed in wat ze met hun ene onderzeeër gaan aanvangen. Rusland heeft er misschien wel een paar honderd net als China.
Thailand is niet gebonden aan militaire conventies zoals bijvoorbeeld de Europese landen. Als China wil vegen ze gans ZO Azië op paar dagen van de kaart.

IJsland maakt deel uit van de NAVO. Die hebben ook hun verplichtingen, u weet wel, hun steentje bijdragen. Het feit dat IJsland een eiland is, is dan mooi meegenomen. Ik denk niet dat Oostenrijk duikboten heeft. :roll:

elsina 25 augustus 2020 13:05

Citaat:

Ik denk niet dat Oostenrijk duikboten heeft.
Thailand kan ook niets met die duikboten doen, om het land te verdedigen. Men ontdekten na de aankoop dat de Golf van Thailand te ontdiep is. Men zal dus steeds boven water moeten blijven om de haven te bereiken.

Gipsy 25 augustus 2020 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 9429873)
Thailand kan ook niets met die duikboten doen, om het land te verdedigen. Men ontdekten na de aankoop dat de Golf van Thailand te ontdiep is. Men zal dus steeds boven water moeten blijven om de haven te bereiken.

Ze palen ook aan de Andaman zee. Thailand weet ook dat ze niet meer op de US moeten rekenen in geval van conflict. Het gaat trouwens om Chinese duikboten. Pacifisten vinden wapens altijd onnodig, voor hen is vrede gratis.

daiwa 25 augustus 2020 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9429789)
Een vreselijke ziekte die Corona, vreselijk. Wacht ... :roll:

Je moet meer vrezen voor de gewone griep zei de huisviroloog van de VRT en VTM.

Elio di Supo 25 augustus 2020 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9429690)
Ik ken hier anders wel ene die graag in Pattaya zou zijn vandaag de dag :lol:

Als Belg kun je altijd terecht bij de Lou.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be