![]() |
Het weekblad Nieuwe Revu neemt afscheid van columnist HERMAN BRUSSELMANS
Nieuwe Revu gooit omstreden Brusselmans eruit
Die kwam de laatste weken buitengewoon negatief in het nieuws door stukken de hij schreef over, achtereenvolgens, zangeres SHIRMA ROUSE en PRINSES AMALIA die door de Vlaamse adonis meedogenloos werden afgerekend op hun gewicht. |
Citaat:
2. Wat is de "Nieuwe Revu"? |
Citaat:
|
Je begint je abnormaal te voelen als artiest als je nog niet "gecanceld" bent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is 1.52 meter groot, de gemiddelde zesjarige jongen zeg maar, en hij weegt 51 kilo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij moet het vooral van de TV hebben.
Het enige boekje dat ik van hem heb gelezen is "In de knoei". |
Beste wat hij nu zou kunnen zeggen is:
"Bedankt voor uwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandacht!!!!!" |
Prima schrijver. Niet de beste of zo, maar wat hij doet, doet hij heel goed.
Maar humor, spot en satire zijn niet meer welkom in deze lange-tenen-tijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stelselmatig mensen met de grond gelijk maken functioneert na een tijdje niet meer, is niet meer lachwekkend. Zie Geert Hoste (geen schrijver en ook geen intellectueel). De derde keer dat ik z'n show in Mechelen zag zei ik nadien: nooit meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkt ook een boeiende docent te zijn. Zijn boeken zijn grappig, lezen als een trein. Brusselmans is een intellectueel. Maar dan wel iemand die op een sarcastische manier weet hoe je in de ziel van een mens kruipt. Hij kwam toch enige jaren geleden al in opspraak met een boek met het vingeren verhaal van een of andere VTM prominente. Wat ik hem wat verwijt is dat hij te veel op de persoon speelt. Dit is op den duur niet meer grappig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be