![]() |
mijn oranje kop
![]() door dit: ![]() ja ik had ineens veel jeuk, vooral zo 's nachts...... echt niet normaal.. dus asap maar zo'n shampoo tegen luizen erop gedaan (1ste x dat me dit overkwam xD); wist niet dat het zo'n lichtend effect zou hebben, op foto ziet het wat lichtbruin maar in echt is het zo oranje, o_0 ik moet ook dringend achter anti-frizz want is precies stro maar ja, er zit limoncello in vandaar, lol |
Zijn dat die zogenaamde propere Aziaten....8O8O8O8O
Er loopt er in Merksem toch tenminste één herkenbare rond met een rossig uitziend kapsel.... :lol: |
ja lach maar :roll::roll::roll:
|
de jeuk is in ieder geval over, waren wss dus toch luizen.......
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien eens een keer uwe bazaar in uw kruipkot gaan kontroleren,die komen immers niet zomaar uit de lucht gevallen.... En het kan ook wat anders zijn,de beestjes in uwe matras bijvoorbeeld,hoelang heb je die matras al...;-) Zegt het woord bedwants u iets... https://nl.wikipedia.org/wiki/Bedwants |
Citaat:
waar had je juist jeuk ? |
Hitler moest zijn gasten in zijn massaverblijven ook altijd ontluizen
|
maar die gebruikte douchekoppen met elf gaten,die waren effectief de betere van de tien gatige variant...
|
Citaat:
Trouwens, hitler was lesbisch,niet algemeen geweten maar ja. |
Citaat:
ook geen bedwantsen of zo o_0 ja echt alleen op m'n hoofd |
![]() Die afbeelding ziet eruit alsof het product ervoor zorgt dat luizen scheten gaan laten :-o |
Citaat:
|
Citaat:
Trump fan geworden ofzo ? :lol: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Misschien in de volgende regeringk een minister tegen luizen erbij nemen. Wie koopt er nu brol in het Kruidvat? |
Citaat:
:lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zoiets koop je bij den apotheek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be