![]() |
Wilmes zal ontslag indienen, niet vertrouwen vragen.
Goed zo.
https://www.demorgen.be/nieuws/premi...agen~b17e387c/ Citaat:
1. Er een partij de ontbinding van het parlement zal moeten vragen 2. De Kamer over de ontbinding van de Kamer moet stemmen Ik ben benieuwd of de NVA of het VB gaat durven. |
Citaat:
Ze zullen daarom alles doen om Vivaldi op de been te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, voor mij niet gelaten.. |
Citaat:
Integendeel !!! :lol::-P:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
De partijen die wel op verkiezingen aandringen volstaan om de kamer te ontbinden. Bouchez weet dat hij die strijd verloren heeft. |
Citaat:
Dat heeft niets te maken met het parlement ontbinden. Die kan rustig tot de verkiezingen van 2024 blijven zitten en steeds opnieuw proberen een nieuwe volwaardige regering te vormen. |
Citaat:
Dat worden dus eerder 1000 dagen dan 541 met een regering die slechts 38 zetels van de 150 heeft. De Belgische nationalisten die de democratie in hoog in het vaandel dragen kunnen dus nog ruim drie jaar op twee oren slapen. Intussen rot Belgique rustig verder. |
Citaat:
|
Ik ben benieuwd of Magnette woord houdt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben die samen geen 2/3 meerderheid om de kamer te ontbinden en het volgende parlement constitueel maken om Grondwet te wijzigen? |
Citaat:
Misschien beter geen mogelijkheid tot wijzigingen aan de Grondwet ? De totale blokkering. Wilmes lopende zaken voor 'eeuwig' , 25 zetels op de 150, de totale chaos. |
Citaat:
|
Citaat:
De Belgische grondwet verving omstreeks 1830 een andere grondwet. Grondwetten overleven evenmin als koninkrijken, zelfs fascistische regimes en democratieën overleven niet tot in der eeuwigheid. |
Citaat:
Belgique is in verval want onbestuurbaar. |
Citaat:
Niet getreurd, de belgicisten en liberalen blijven aan de macht tot 2024. Zelfs de CD&V blijft op haar postjes zitten. Laat dit wel wezen, dit is niet mijn keuze. Er zal slecht orde komen na de chaos. |
Citaat:
Wilmes heeft hier aan meegewerkt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be