![]() |
Het PS-NVA akkoord. Après nous le déluge.
Eindelijk is de tekst van de Rood-Oranje-Gele bubbelcoalitie uitgelekt.
Het verwondert mij niet dat Lachaert bedenkingen had bij de budgettaire implicaties. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200901_97919894 Citaat:
|
in geen enkel land wordt er nu gekeken naar het budgettaire, nu is het overleven en later oplossen. waarom zou België anders moeten zijn?
Trouwens, bij onderhandelingen kon er uiteindelijk daar nog over gepraat worden. Ik snap minder en minder waarom OVLD niet wou meestappen. |
Citaat:
edit : ook het tijdelijke karakter van die regering, komaan... dat is niet ernstig. Zeerrr logisch dat Lachaert daarin niet meestapt. |
Citaat:
Ongecompenseerde uitgaven en lastenverlagingen die ook na twee jaar gaan blijven doorwerken. |
Citaat:
En? Welke viool heeft Magnette gekregen om mee te willen spelen in het koninklijke orkest? Een stradivarius? Of zo eentje? ![]() |
Citaat:
Op Vivaldi zet ik mijn centen niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanhoop ook. |
Citaat:
|
JOUW paarsgele voorkeursregering isvande baan.
We zullen zien of wat rest van de "liberalen" de rooien aan boord krijgen door hen te weigeren wat ze van Bart kregen voor wat splitsingsfetisjen. |
Citaat:
De eerste kakt in zijn broek en de tweede is niet te vertrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
En toch genoot het jouw voorkeur. |
Citaat:
Als hij zich (zou) laten couilloneren door PM en BDW om MR te dumpen, dan zou hij een mossel zijn. Liberalen hebben in een regering met slechts 12 zetels niets te zeggen. Dan zijn ze garnituur. Daar past men best voor. |
Citaat:
Dan is het Roomsrood-Geel. |
Citaat:
De N-VA stond trouwens ook alleen ondanks dat het VB de op één na grootste Vlaamse partij is. En een pak groter dan de PVV. |
Citaat:
|
Citaat:
Wacht... :mrgreen: |
Citaat:
De N-VA moest absoluut iets doen op communautair vlak, dat is haar veel te hard aangewreven. Dat of makakkenjacht, maar dat laatste is fallikant afgelopen. Normaal wil de N-VA ook een liberaal economisch bestuur, maar als ze moet kiezen, gaat ze voor het communautaire. Blijft dus over: een programma met communautaire dinges en geld smossen. Iets anders is niet mogelijk tussen N-VA en PS he. Je denkt toch niet dat ze zullen gaan voor een liberaal beleid en herfederaliseren ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be