![]() |
War on drugs 2020 (operatie "Nachtwacht)
Antwerpen lanceert met Operatie Nachtwacht ‘grootste Antwerpse veiligheidsoperatie in 20 jaar’
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/pol...?ocid=msedgntp Ondertussen is De Wever terug bezig met de orde van de dag. Er woedt, volgens hem, een drugsoorlog in Antwerpen en hij gaat, samen met de politie, de grove middelen inzetten. |
Citaat:
Die gasten bezitten de straten van Antwerpen en hebben meer geduld dan de politie. |
Citaat:
|
Ad Inferos!
|
dees keer gaan we winnen, echt waar!
|
Citaat:
|
Geef mij eens één land waar zo'n war on drugs gewerkt heeft, mijn beste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
just, hij doet tenminste iets... zijn eerste "War on Drugs"plan van enkele jaren geleden heeft blijkbaar geen zak uitgehaald. Meer nog, het heeft de situatie duidelijk verergerd, maar dat is natuurlijk de schuld van een ander. |
Citaat:
zeveren, als in "Half Vlaanderen gaat verslaafd zijn als we blijven voortdoen zoals nu"? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik schreef het al meermaals maar riep BDW wat jaren geleden al niet zo van dat hij Antwerpen eens ging 'opruimen' bepaalde straten terug leefbaar maken?
Precies niet veel van in huis gekomen. :| De Wever laat spierballen rollen tegen drugsgeweld De meeste mensen (autochtone bevolking) houden het in Antwerpen voor bekeken en zijn er weg als ze kunnen natuurlijk. |
Citaat:
Ook de straffen voor kleine dealers dermate hoog zetten (en dan ook uitvoeren) dat nog nauwelijks iemand het aandurft. |
Citaat:
|
Enfin,ze hebben hun doel bereikt.De politie opereert massaal nu in die wijken en de dealers kunnen op een ander op hun gemakken verder dealen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be