![]() |
Meerderheid van Duitsers wil vertrek van Merkel ...
Meerderheid van Duitsers wil vertrek van Merkel, ook als bondskanselier.
Worden ze daar nu maar pas wakker in Duitsland? |
Citaat:
We zien wie er niet wakker is. :D :D Ondertussen is duidelijk dat Angela Merkel veruit de beste politica van deze eeuw is tot op heden. Als haar vergelijkt met het aangespoelde afval dat aan de top staat in de VS of in het UK, of met de dictators in het Oosten, dan steekt ze er met kop en schouders, romp en benen plus de helft van haar voeten bovenuit. We gaan haar nog bijzonder hard missen, ooit. |
Citaat:
Jij misschien, dat weet ik niet, maar wij en de Duitsers, nee hoor. |
Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...2021~a95fde6f/ Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom meer geloof hechten aan de ene dan aan de andere peiling? |
dat wichtje heeft europa es goed liggen
|
Moge zij voor eeuwig jeuk hebben, en te korte armpjes om te krabben.
|
Citaat:
|
Merkel is een ramp voor de Duitsers en de rest van Europa gebleken met haar Wir Schaffen dass...Incompetente politici kunnen we missen als kiespijn.
|
Citaat:
Dan hebben e de kans haar weg te stemmen. |
U gelooft blijkbaar in dat verkiezingen eerlijk verlopen?
|
Citaat:
![]() |
Naast merkel toch nog even dit:
Varkenspest brengt de Duitse vleessector grote schade toe. De logica leerde dat het éne varken het andere niet is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van Hitler ben ik sowieso geen voorstander , en ondanks dat
Merkel vermoordt geen mensen , ze vermoordt Europa , waarom ?? Maar als Merkel zo graag Europa wil , wel , geef haar dan Europa :-D !! |
Citaat:
Tot slot verkondigd u wel een heel sterke hyberbool, wat voor hoogmoed ook mocht hebben geschuild achter ''Wir schaffen das'', bij mijn weten ligt Europa nog altijd niet letterlijk in puin zoals in 1945. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be