![]() |
Pierre Van Damme en de komende winter(s)
Voila. Nu weten we het tenminste.
Volgens Pater van Damme moeten we nog 1 winter ons best doen ? Waarop baseert hij zich dan aangaande die nog ene winter ? Waarom geen 9 winters ? Gezien hij hoopt dat we het tegen de volgende winter zijnde 2022 misschien normaal kunnen doen. Wat zou er tegen dan zo veel verschillend zijn geworden van nu ? Dat tegen dan iedereen besmet is ? Niemand meer besmet lijkt me het komende decennia een utopie . Dus wat raskaalt die man ? Waarom zegt hij gewoon niet dat we het vlaggen hebben tot in 2034 ? Waarom zou de winter van 2024 dan zo anders zijn dan de winter van 2021 ? https://www.hln.be/nieuws/binnenland...omen~acdf5ed6/ |
Omdat elke pandemie uitdooft, omdat resistentie opgebouwd wordt.
Deze winter nog doorspartelen en we zijn ervan af. ![]() |
Citaat:
Maar binnen enkele maanden, zijn de mensen gewend aan Sars-Cov-2. Mensen passen dan zelf de regels toe die ze willen toepassen. Zo zie je in Oost-Azië reeds na de Sars-uitbraak met smoeldoeken rondlopen, terwijl ander zich er niets van aantrekken. Zo zie je over heel de wereld, mensen hoofddeksels dragen om zich te beschermen tegen luizen, terwijl andere zich daar niets van aantrekken. Tegen de winter van 2022 hebben de mensen leren leven met Sars-Cov-2 en is de massa-hysterie verdwenen. De mensen gaan wakker worden en zeggen het was slechts een boze droom. En dan gaan vele zeggen, ik wist het niet, ik volgde gewoon bevelen op anders werd ik zelf gestraft. Tegen de winter van 2022 gaan vele er even dwaas bij staan als de Duitse bevolking in 1945 en tot het besef komen dat ze hebben meegewerkt aan de totale vernieling van hun eigen samenleving. En waarom ze het hebben gedaan, vanwege de propaganda, de volksmenning, de angst voor vervolging, het aanbidden van een valse profeet en zijn handlangers. |
Citaat:
|
Citaat:
Sommige virussen doven nooit uit. Anderzijds op uitdoven staat geen periode he......sommige pandemieën hebben tientallen jaren gewoed eer te zijn uitgedoofd. Dus deze winter doorspartelen zal maar iets zijn dat je uit je duim zuigt mag ik aannemen ? |
de eerlijke eland test
|
Citaat:
Dat zijn alleen maar utopieën. Ook pater Van Damme kan alleen maar hopen met de nadruk op hopen dat het in 2022 wat beter zou gaan. |
Citaat:
En na de winter, als 't gedaan is, komt het Grote Vaccin er :-) |
Citaat:
https://www.visualcapitalist.com/his...ics-deadliest/ Let op, een seizoensgebonden terugkeer is best mogelijk, maar dat is niet epidemisch. Dat zijn kleinere golfjes. Zoals griep. |
Citaat:
|
Citaat:
Wee ons. :| |
Citaat:
Misschien is Fred zijn voorspelling van 2027 nog zo gek niet want uiteindelijk hebben we nog altijd niks. Geen fatsoenlijke betrouwbare test. Geen snel test. Geen vaccin. Geen medicatie. 0,0 . Veel gezeik maar we staan nog altijd even ver als op dag 1 behalve uiteraard de makers van het virus de Chinezen. |
Citaat:
Samengevat: - wat de epidemie betreft (de bergen lijken): die is oftewel al grotendeels achter ons, oftewel moeten we nog 1 of 2 golven door, maar die gaan niet lang meer op zich laten wachten. Maw, begin volgend jaar is de *sanitaire* epidemie achter de rug. - wat de waanzin betreft (de maatregelen en de zotten die ons besturen): er zijn bestuurlijke waanzinnen die 1500 jaar geduurd hebben, dus dat is niet te voorspellen. Het vaccin kan misschien wel een einde stellen aan de waanzin. - wat de NOODZAKELIJKHEID van maatregelen betref: die is er nooit geweest. |
Citaat:
Officieel is er geen vaccin.....totaal niet. Het zijn experimenten die de beurskoersen tot ongekende hoogtes stuwen. Maar in realiteit zie ik niks Totaal niks. Ik zie het alleen erger worden. 1 snotneus en de boel gaat op slot. Nu is de sanitaire epidemie weer achter de rug begin volgend jaar. Paar quotes geleden was dat na de winter.... Volgens mij heb je als je zou zeggen dat de epidemie nog moet beginnen evenveel kans om in de prijzen te vallen.;-) |
Citaat:
Ze hadden zelfs een bacterie kunnen gebruiken. En nee, er zijn geen medicatie of vaccins tegen corona-vira. Er is tegen geen enkel virus een medicatie, in sommige gevallen zijn er remmers voor, maar geen bestrijdingsmiddelen. Als je besmet geraak en ziek wordt, is het uitzieken of creperen. Bij sommige vira is het steeds creperen als de ziekte uitbreekt. Maar wat wil je nu? Dat we blijven hysterisch doen over een virusje dan niet eens kan tippen aan het influenza virus. |
Citaat:
|
Citaat:
Het belangrijkste hebben we wel: amper doden. |
Citaat:
Er zijn al vaccins. Wanneer "ziet" u ze? Pas wanneer men u het vaccin toedient? |
Citaat:
De meeste vira hebben echter de eigenschap nogal snel te muteren en de zoogdieren hebben de eigenschap nogal snel antistoffen en afweersystemen op te bouwen tegen vira. De kans om volgende winter ziek te worden en dood te gaan van een influenza-besmetting is groter dan de kans dat om van een Sars-virus ziek te worden en dood te gaan. |
Er is reeds een vaccin.
Maar ge kent ze hier hé. Altijd heiliger willen zijn dan de paus. Er zal pas een 'werkend' vaccin zijn als 'iedereen' er door beschermd wordt. Dus ook die terminale zieke kankerpatiënt, het oudje van 98 jaar, die verstokte kettingroker, de man met verstopte slagaders enz.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be