![]() |
Nieuwe Partijnamen
Laat ons eerlijk zijn, niet enkel de sossen hebben een nieuwe naamnodig, ook op de andere zit zo ondertussen serieus sleet.
Tijd voor een p.be vernieuwingsactie Vlaams Belang => KWAAD (kleinzerige walenhatende ambetante alcoholische dikzakken) N-VA => BART. Laat ons eerlijk zijn, kan u buiten den Bart nog 10 andere N-Va'ers opnoemen ? GROEN => BRUIN. 't is herfst. En deze partij heeft haar tijd gehad. Naar de compostbak ermee. Open VLD => ELSAMPE® Omdat het gewoon erg geinig zou zijn als VLD deze naam zou deponeren als beschermd merk, zodat die andere Els een auteursrechtenschending doet telkens ze haar mond opent |
Ik zie niet in waarom partijen geld zouden moeten uitgeven aan het zoeken naar een nieuwe partijnaam.
|
Vb ==> Slapendrijk
Nva ==> Tisdeschuldvan Ovld ==> Corona Cd&v ==> Meidvoorallewerk Groen ==> Poen |
Ik stel een fusie van alle partijen voor onder de naam 1POTNAT.
|
Groen! --> Oen! (oikofobische Eco-Nazi's)
OVLD --> BLEU (Belgicistisch-Liberaal-Europese Unionisten) CD&V --> AAP (Anti-Abortus Partij) VB --> VLAM (Vlaams, Links en Anti-Makak) NVA blijft NVA (Neuken, Vreten, Alkool) |
Citaat:
Trouwens SP.A wordt Vooruit. |
EPE
Eigen Pens Eerst |
Citaat:
|
Citaat:
Te verdelen onder de braafste leden van dit forum. :mrgreen: |
Vlaams Belang: Sitting Bull
Groen!: REF (Reactionaire Eco Fascisten) Vooruit: VAL (Verenigde Arabische Leugenaars) nva: NV-A (Naamloze Vennootschap Antwerpen) PVDA: Amada (Alle macht aan de allochtonen) open VLD: BLU (Bugiardi Ladri Universale) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat gebeurt er met het oude? Vuilnis? Oud papier? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is een handige manier om te zien voor welke partij forumlid stemt.
De partij die in de lijstjes ontbreekt of waar niks slechts over staat. ;) |
Citaat:
|
Nee hoor je kan alles wegschenken aan Afrika. Ik herinner me een amateurvoetbalclub die nieuwe truitjes aankocht en de oude wegschonk aan Afrika.
Dus waarom geen briefpapier met SP.A hoofding ? Afijn misschien wordt dat nu gezien als white supremacist racisme. Misschien niet helemaal onterecht. |
Lopen VLD
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be