![]() |
Denk ik dat ik corona opdoe voor 't einde van 't jaar ?
Denk je dat je het vlaggen gaat hebben voor Kerstmis ? En hoe denk je dan dat het zal gaan ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, en ik blijf twee weken thuis op kosten van het bedrijf en snoei ondertussen gans mijn tuin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mja mss bestaan er meerdere regelingen. |
Citaat:
|
Ik doe het op wanneer ik jongeren opleid en ik sterf eraan omdat de overheid er met haar debiele maatregelen voor zorgt dat ik verdik.
|
Citaat:
Vals negatieven zijn een stuk makkelijker. |
Citaat:
|
Citaat:
Tegen Kerstmis is die epidemie al lang gedaan of is het hoogstens nog een kleine verkoudheid. |
Citaat:
|
I don't care.
|
Ik was aan het twijfelen. Ik denk dat ik minder kans heb dan anderen omdat ik vrij vaak van thuis aan het werken ben, maar aan de andere kant heb ik wel vrij veel sociale contacten en 2 kinderen die naar school gaan.
De kans dat ik het krijg bestaat dus wel, maar ik schat het toch op minder dan 50%. Nu ja, wie weet heb ik het al gehad, kan natuurlijk ook. |
Mijn oudste is sinds gisteren ziek (keelpijn, koorts, snotvalling...), zijn vriendin ook, bijna al zijn vrienden, maandag in de alpinistenclub waren er een paar positieven blijkbaar, en woensdag is hij met een paar mensen gaan feesten waarvan een gisteren een positieve test uitslag had. Een kwart van zijn studievrienden heeft ondertussen snotvallingen... Als dat allemaal corona is, dan is de groepsimmuniteit in de streek niet ver af meer ;-)
Ik weet niet of het "dat" is natuurlijk, of gewoon een andere verkoudheid die ze elkaar doorspelen. Hij vindt voorlopig de moeite niet om te laten testen, er is een wachttijd van 14 dagen om een test afspraak te bekomen. Tegen dan ligt hij oftewel in het ziekenhuis, of is er ondertussen al van af. Goed, ik zal bekennen dat ik mijn knutselen van 't weekend bij hem uitgesteld heb.... ;-) Ik zie eerlijk gezegd niet hoe ik door de mazen van 't net zal glippen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht onlangs dat ik het zitten had. Het aantal besmettingen in Oklahoma ligt vrij hoog (#4 in de USA). Het begon met een zere keel, dan verstopte neus en niezen en slijmen in mijn longen. Maar na een dag of 4 bleek het een gewoon verkoudheidje te zijn geweest.
Ofwel had ik het effectief zitten en was ik er goed tegen bestand ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be